English

مبینا نعمت‌زاده:

تازه شروع راه من در المپیک است

مبینا نعمت‌زاده، دارنده مدال برنز تکواندو المپیک پاریس تصریح کرد: در پاریس نتیجه زحماتم را گرفتم اما تازه شروع راه من در المپیک است و تلاش خواهم کرد تا در لس‌آنجلس، با طلا روی سکو بروم.

تازه شروع راه من در المپیک است
به گزارش خبرگزاری موج

، مبینا نعمت زاده در بدو ورود به ایران و در فرودگاه امام‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که با ۱۹ سال سن، موفق به کسب مدال برنز المپیک پاریس شدم و از الان تلاش می‌کنم تا این مدال را در دوره بعدی بازی‌های المپیک به طلا تبدیل کنم.

وی ادامه داد: در پاریس نتیجه زحماتم را گرفتم اما تازه شروع راه من در المپیک است و تلاش خواهم کرد تا در لس‌آنجلس، با طلا روی سکو بروم. قبل از شروع مسابقات باور داشتم که می‌توانم حریف اسپانیایی که در رده دوم جهان است را شکست بدهم و شکست دادن او نقطه عطف من در این بازی‌ها بود.

بانوی برنزی تکواندو ی المپیک ایران اضافه کرد: بعد از این پیروزی با خانواده تماس گرفتم،. پدرم از شوق این موفقیت گریه می‌کرد. خانواده همیشه من را حمایت کرده و با پشتیبانی آنها موفق به کسب این افتخار شدم.

ورزشکاران ایرانی در المپیک درخشیدند و با کسب ۳ مدال طلا، ۶ نقره و ۳ برنز توانستند رده بیست‌ویکم جدول توزیع مدال‌ها را به خود اختصاص بدهند. آخرین گروه کاروان ورزشی ایران امروز وارد فرودگاه امام شده و مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه