English

هانیه رستمیان:

به دنبال مدال المپیک بودم

هانیه رستمیان، بانوی المپیکی تیراندازی ایران تصریح کرد: من مدال آسیایی و جهانی را در کارنامه داشتم و به دنبال مدال المپیک بودم، اما در پاریس این اتفاق رخ نداد و باید تلاشم را ادامه دهم.

به دنبال مدال المپیک بودم
به گزارش خبرگزاری موج

​، هانیه رستمیان در خصوص عملکردش در بازی‌های المپیک پاریس در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: رقابت‌های خوبی بود و همه ورزشکاران در بالاترین سطح خود به میدان آمدند. در این رویداد شاهد بودیم نتایج و رکوردهای خوبی به ثبت رسید که این نشان از قدرت و آمادگی تیراندازان داشت.

وی ادامه داد: من هم مانند سایر ورزشکاران با آمادگی کامل راهی پاریس شدم. بازی‌های پاریس تجربه جالب و جدیدی بود چراکه در مرحله مقدماتی شاهد تشویق‌های تماشاگران بودیم و این روندی است که در مسابقات دیگر دیده نمی‌شود و طبیعی بود فضا متفاوت باشد. البته خیلی خوب توانستم این اختلاف و فشار را مدیریت و فضا را کنترل کنم.

بانوی المپیکی کشورمان یادآور شد: تجربه حضور در فینال را داشتم، انتظارم این بود به مدال برسم و تمامی شرایط این موفقیت را در خودم می‌دیدم. در فینال چندبار جایگاه نفرات دوم و سوم را هم به دست آوردم اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که در نهایت از رفتن روی سکو بازماندم. باید تمرینات خود را همچنان دنبال کنم تا در مسابقات بعدی، برای ایران کسب افتخار کنم.

رستمیان گفت: فینال بسیار سختی بود، شرایط رقابت نزدیک و با هر شلیک روند بازی تغییر می‌کرد. من مدال آسیایی و جهانی را در کارنامه داشتم و به دنبال مدال المپیک بودم، اما در پاریس این اتفاق رخ نداد و باید تلاشم را ادامه دهم. واقعیت این است که ما در ۲۵ و ۵۰ متر به دلیل شرایط خاصی که دارد نیازمند اردو و مسابقات برون‌مرزی و مختلف هستیم. فدراسیون در این مدت تلاش کرد تا این شرایط برای ما فراهم شود اما باید قبول کنیم با ۲ یا چندماه این موفقیت حاصل نمی‌شود و باید در این خصوص تدبیر لازم را داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه