English

ایران با ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز نایب قهرمان آسیا شد

رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان آسیا با نایب قهرمانی تیم ملی ایران و کسب ۱۲ مدال رنگارنگ به پایان رسید.

ایران با ۱۲ مدال طلا، نقره و برنز نایب قهرمان آسیا شد
به گزارش خبرگزاری موج

، بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که با حضور ۵۵۴ کاراته کا از ۳۰ کشور جمعه ۲ شهریور ماه به میزبانی فیلیپین در مانیل آغاز شده بود، شب گذشته با قهرمانی ژاپن و نایب قهرمانی تیم ملی ایران در مجموع دو رده سنی نوجوانان و جوانان به پایان رسید.

تیم ملی ایران با ۴ مدال طلا، ۳ نقره و ۵ برنز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت و نایب قهرمان شد. پارمیس علیپور، ساغر جندقی، امیر علی تیموری و مهلا صداقت چهار مدال طلا، الینا صفاجو، ابوالفضل همدم جو به همراه وهاب شاهمیر سه مدال نقره، کاتای تیمی جوانان (آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و سینا نوری)، غزل فتحی، مریم گرزین، محمد عبداللهی، ابوالفضل صادقی هم ۵ مدال برنز بدست آوردند.

در جدول رده بندی ژاپن با ۱۴ مدال طلا، یک نقره و ۶ برنز بالاتر از ایران قهرمان شد. تیم قزاقستان هم با ۲ مدال طلا، ۵ نقره و ۴ برنز پس از تیم ایران در مکان سوم جای گرفت.تیم‌های عربستان سعودی با ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز، کویت با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز، اردن با یک طلا و یک نقره و فلسطین با یک طلا به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

ویتنام با ۴ نقره و ۳ برنز، تایلند با ۲ نقره و ۶ برنز، ازبکستان با یک نقره و ۵ برنز، قرقیزستان با یک نقره و ۳ برنز، فیلیپین و اندونزی با یک نقره و ۲ برنز، هنگ کنگ با یک نقره، چین تایپه با ۳ برنز و تیم‌های مالزی، ماکائو، سنگاپور، ترکمنستان، هند و امارات هر کدام با یک برنز در رده‌های هشتم تا ۱۶ جدول رده بندی ایستادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه