English

میزبانی لیگ نخبگان آسیا برای آزادی منتفی است

دبیر کارگروه نظارت بر استاندارد سازی ورزشگاه ها گفت: ورزشگاه آزادی برای دیدارهای لیگ نخبگان آسیا آماده نمی شود.

میزبانی لیگ نخبگان آسیا برای آزادی منتفی است
به گزارش خبرگزاری موج

، داوود رفعتی در خصوص آخرین وضعیت میزبانی تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس از حریفان آسیایی خود اظهار داشت: به دلیل اینکه می‌خواهیم ورزشگاه آزادی را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم امکان میزبانی در این ورزشگاه را نداریم و دو استادیوم تختی و شهر قدس باید آماده شوند.

او ادامه داد: ورزشگاه تختی مهم‌ترین مشکل آن چمن بود و پیمانکار قبلی شرایط زمین را بدتر کرد و به همین جهت با پیمانکار جدیدی قرارداد بسته شده است و به احتمال زیاد تا آخر ماه آماده می‌شود. مهم‌ترین مشکل این ورزشگاه گیت های ورودی هواداران است و جایگاه خبرنگاران نیز باید به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تجهیز شود. رختکن تیم‌ها و همچنین جایگاه بانوان تماشاگر نیز باید ایمن سازی شود.

دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها تصریح کرد: اگر این مشکلات تا آخر ماه رفع شود می‌توانیم از این ورزشگاه برای مسابقات استفاده کنیم. تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران هرکدام باید ۱۷ میلیارد تومان برای بازسازی این ورزشگاه کمک می‌کردند که پرسپولیس ۵ میلیارد تومان پرداخت کرده اما استقلال هنوز مبلغی را پرداخت نکرده است.

او در رابطه با چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: چمن این ورزشگاه به طور کامل جمع شده است و چمن‌های جدید هم به مرور نصب می‌شود.

رفعتی تصریح کرد: فردا شنبه یک جلسه بسیار مهم در ورزشگاه شهر قدس با حضور مسئولان ذی‌ربط خواهیم داشت و برای آماده سازی این ورزشگاه جهت برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا تصمیم‌گیری خواهد شد این ورزشگاه حدود ۱۲ هزار نفر گنجایش تماشاگر دارد که طبق قانون AFC باید برای بازی‌های آسیایی ورزشگاه‌های بالای ۵ هزار نفر انتخاب شود. روی ورزشگاه آزادی نمی‌شود برای دیدارهای آسیایی حساب باز کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه