English

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس:

رئیس مجمع و سهامداران تعیین‌کننده هیات مدیره هستند

شهریاری درباره تصمیم مالکان جدید باشگاه پرسپولیس برای معرفی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس، تصریح کرد: رئیس مجامع باید در این باره صحبت کند و من در این مورد صحبتی ندارم. رئیس مجمع و سهامداران تعیین‌کننده هیات مدیره هستند و من نظری در این باره ندارم.

رئیس مجمع و سهامداران تعیین‌کننده هیات مدیره هستند
به گزارش خبرگزاری موج

​، حسین شهریاری ، رئیس هیات مدیره پرسپولیس در حاشیه برگزاری جشن هوادار توسط این باشگاه، گفت: هوادار از نظر باشگاه پرسپولیس، یار دوازدهم نیست، بلکه یار اصلی است که در سرما و گرما و سخت‌ترین شرایط کنار تیم هستند و اگر موفقیتی هم وجود دارد، متعلق به هواداران است و مدیریت در کنار آنها می‌تواند نقش ایجاد کند.

وی درباره وعده‌ مدیرعامل این تیم برای اتفاقات خوب برای این تیم در ۲ روز آینده، اظهار داشت: درویش قولی که داده‌ است، حتما اجرایی می‌کند و زمینه اجرای آن مهیا شده است. به خاطر اینکه قرار است تا نهایی شدن صحبتی نشود، من چیزی نمی‌گویم و امیدوارم هواداران با شنیدن آن لذت ببرند.

شهریاری درباره تصمیم مالکان جدید باشگاه پرسپولیس برای معرفی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس، یادآور شد: رئیس مجامع باید در این باره صحبت کند و من در این مورد صحبتی ندارم. رئیس مجمع و سهامداران تعیین‌کننده هیات مدیره هستند و من نظری در این باره ندارم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره جذب مهاجم هم گفت: در حال مذاکره هستند و کارها انجام شده و منتظر نهایی شدن هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه