English

مدیرعامل پرسپولیس:

پرسپولیس سرمایه ملی محسوب می‌شود

درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس سرمایه ملی این جامعه محسوب می‌شود و قبل از خصوصی‌سازی باشگاه و پیدا کردن مالک، مثل یک بچه یتیم بود.

پرسپولیس سرمایه ملی محسوب می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، رضا درویش  در حاشیه جشن باشگاه پرسپولیس و در سخنانی، اظهار داشت: پرسپولیس سرمایه ملی این جامعه محسوب می‌شود، اما برای گذراندن امورش باید سختی‌های زیادی را متحمل شود. به این دلیل که قبل از خصوصی‌سازی باشگاه و پیدا کردن مالک، مثل یک بچه یتیم بود. هر روز باید به جایی می‌رفتیم و می‌گفتیم یک جایی متولی امور ما شود و ما را تامین کند.

وی افزود: از قبل می‌دانستم باشگاه چه مشکلاتی دارد، چراکه سال‌هاست با علی پروین و محمود خوردبین در ارتباط هستم. در یک سال اخیر و با مشخص شدن وضعیت باشگاه، شرایط بهتر شد. شاید به زبان گفتن اینکه شما هزار میلیارد تومان بدهی پرداخت کنید، آسان باشد اما تامین ریال، ریال این پول، کار طاقت فرسایی بود. خدا کمک کرد و بحث خصوصی‌سازی به نتیجه رسید و امروز می‌توانیم به خودمان ببالیم که راهنمایی بزرگان، مالکین اصلی و سرمایه‌های بزرگ این باشگاه به ثمر رسیده است.

درویش بیان کرد: اکنون تمام تیم‌های پایه پرسپولیس، مدعی قهرمانی هستند و شاید یکی از این تیم‌ها نایب قهرمان باشد. این موارد جز با برنامه‌ریزی دقیق میسر نبود. شاید در سال‌های گذشته کسی سراغ نداشته که تیم بزرگسالان پرسپولیس از ۶ بازیکن رده‌های سنی در لیست خود بهره بگیرد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص ادامه روند جذب بازیکن، توضیح داد: البته قبول دارم تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهد، اما همین امروز که خدمت شما هستیم، هیچ تیمی پشتوانه پرسپولیس را ندارد. ۶ بازیکن ذخیره ما که در هر بازی نمی‌توانند در ترکیب ۱۱ بازیکن اصلی باشند و هر کدام از آنان به تنهایی جزو بازیکنان شاخص لیگ ایران هستند. به دنبال جذب بازیکن شاخصی برای تیم هستیم تا بتوانیم در لیگ نخبگان آسیا به گمشده‌ای که دنبالش هستیم، برسیم.

وی گفت: در فصل گذشته لطف خدا، زحمات بازیکنان ما را به ثمر رساند. اگر ما همه ۸ بازی خود را با برد پشت سر می‌گذاشتیم اما نتایج تیم‌های دیگر آن‌طور رقم نمی‌خورد، شاید قهرمانی برای ما مهیا نمی‌شد. وفاق و همدلی که این فصل و فصل گذشته در پرسپولیس داشتیم؛ در هیچ تیمی نبود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه