English

یاسین سلمانی:

جداییم شایعه است

سلمانی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعاتی که درباره جدایی‌اش از تیم به گوش می‌رسد، تصریح داشت که خود شما عنوان می‌کنید شایعه است، اگر واقعیت بود که الان اینجا و در پرسپولیس حضور نداشتم.

جداییم شایعه است
به گزارش خبرگزاری موج

،  یاسین سلمانی ، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ، در حاشیه جشن سالگرد تاسیس این تیم، گفت: فصل قبل چیزی که می‌خواستم، نشد. امیدوارم این فصل در کنار هم بهترین‌ها را در پرسپولیس ثبت کنیم.

وی درباره شرایط میزبانی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا با توجه به بازسازی ورزشگاه‌ آزادی، اظهار داشت: حریفان عربستانی، امارات و قطری بازیکنان باکیفیتی جذب کردند که دیگر مثل گذشته نباشند. ما هم باید از شرایط میزبانی و ۱۰۰ هزار هوادار استفاده کنیم، تا در ورزشگاه آزادی مقابل آنها بازی کنیم و خیلی حرف برای گفتن داشته باشیم.

سلمانی افزود: به همین خاطر نباید در ورزشگاه‌های دارای امکانات ضعیف و مکان‌هایی که جو آن برای استقلال و پرسپولیس خوب نیست مقابل آنها بازی کنیم. دوست داریم با حضور هواداران خودمان مقابل رقبا بازی کنیم. یار دوازدهم ما هواداران ما هستند و بزرگترین مزیت تیم‌های ایرانی هستند. به جای بازی در کشور ثالث، از بزرگترهای تیم و مدیران باشگاه خواهشمندیم شرایطی را فراهم کنند که بتوانیم در کنار هواداران‌مان بازی کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا پس از بهبود مصدومیتش، بازی به او نمی‌رسد، یادآور شد: هر تصمیمی گاریدو بگیرد، بازیکن حرفه‌ای هستیم و باید گوش کنیم.

وی هم به عنوان سرمربی بهترین را برای تیم می‌خواهد و ما هم از او پیروی می‌کنیم.تمرین امروز خیلی پرفشار بود و همه خسته‌ایم. امیدوارم در ادامه فصل بهترین عملکردم را داشته باشم. بدنسازی زیر نظر گاریدو خیلی سخت است.

وی درباره شایعاتی که درباره جدایی‌اش از پرسپولیس به گوش می‌رسد، تصریح کرد: خود شما عنوان می‌کنید شایعه است، اگر واقعیت بود که الان اینجا و در پرسپولیس حضور نداشتم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه