English

معاون باشگاه پرسپولیس:

افزایش سقف بودجه عجیب بود/تیم ما بهتر خواهد شد

بادامکی، معاون ورزشی تیم پرسپولیس تصریح کرد: افزایش سقف بودجه عجیب بود، از روز اول اصرار داشتند که این قانون اجرایی خواهد شد و ما بر اساس آن در بازار نقل و انتقالات حضور پیدا کردیم و چند بازیکن را از دست دادیم اما اینکه چند ساعت مانده به موعد لیست آسیایی تغییر کرد، عجیب بود.

افزایش سقف بودجه عجیب بود/تیم ما بهتر خواهد شد
به گزارش خبرگزاری موج

​، حسین بادامکی معاون ورزشی تیم پرسپولیس امروز جمعه در حاشیه تمرین این تیم که با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: شرایط مناسب است، در روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم در بازی مقابل نماینده عربستان بازی خوبی را انجام دهیم تا دست پر به ایران بازگردیم.

وی افزود: بین بازیکنان کمی ناهماهنگی وجود دارد که طبیعی است، تغییرات در پرسپولیس انجام گرفت و نفرات جدیدی به تیم اضافه شدند که باعث می‌شود تیم به زمان برای هماهنگی نیاز داشته باشد.

معاون ورزشی پرسپولیس خاطرنشان کرد: افزایش سقف بودجه عجیب بود، از روز اول اصرار داشتند که این قانون اجرایی خواهد شد و ما بر اساس آن در بازار نقل و انتقالات حضور پیدا کردیم و چند بازیکن را از دست دادیم اما اینکه چند ساعت مانده به موعد لیست آسیایی تغییر کرد، عجیب بود. هنوز درآمدی برای رقابت آسیایی به باشگاه‌ها اختصاص پیدا نکرده و اینکه برای بازی انجام نداده، جایزه تعلق بگیرد عجیب است.

بادامکی تصریح کرد: باشگاه استقلال یا سپاهان، من فکر می‌کنم اطلاعاتی که داشتند خرید کردند. فکر کنم می‌دانستند روز آخر نقل و انتقالات این اتفاق رخ خواهد داد. شواهد اینطور نشان می‌دهد که آنها می‌دانستند احتمالا سقف بالا خواهد رفت که بازیکن خریدند. در این صورت در حق ما و حتی تیم‌های دیگر لیگ برتر اجحاف خواهد شد.

وی درباره تغییر وضعیت قرارداد اورونوف اعلام کرد: چند وقت پیش برای سهمیه زیر ۲۵ ساله این بازیکن نامه زدیم و قرار بود قبل از بازی فولاد این اتفاق بیفتد اما مخالفت شد. با این حال به ما شنبه گفتند که بیایید و کارت بازی ارونوف را عوض کنید.

معاون ورزشی پرسپولیس تاکید کرد: مشکل پرسپولیس این بود که به قانون سقف قرارداد عمل کردیم و الان هم تحت فشار هواداران هستیم. الان هم لیست ما پر است و سینا اسدبیگی را هم در لیستمان داریم. ضمن اینکه لیست تیم ما کامل است و آقای گاریدو بازیکنی را معرفی نکرده است.

وی افزود: جوانان خیلی خوبی داریم اما به خاطر قانونی که فدراسیون گذاشته و دو بازیکن زیر ۲۱ سال باید روی نیمکت باشند، عملا سهمیه زیر ۲۳ ساله ما می‌سوزد. چون دیگر مربی نمی‌تواند از سهمیه زیر ۲۳ سال استفاده کند. امیدوارم این قانون درست شود اما هواداران مطمئن باشند تیم ما بهتر خواهد شد. امیدوارم هواداران مسائل را فراموش کنند و از تیم حمایت کنند.

بادامکی در پایان درباره اینکه سروش رفیعی در جذب سعید مهری دخالت داشته است، گفت: این حرف‌ها در شان باشگاه پرسپولیس نیست. رفیعی یکی از باکیفیت ترین بازیکنان ایران است. احساس می‌کنم از احساس مسئولیت زیاد است که این اتفاقات برایش رخ می‌دهد. او دوست دارد بازیکن کناری‌اش هم خوب بازی کند و همین در نمایش او تاثیر می‌گذارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه