English

وزیر ورزش به آتش‌نشانان پس از موفقیت در مسابقات جهانی تبریک گفت

وزیر ورزش و جوانان موفقیت آتش‌نشانان کشورمان را در مسابقات جهانی دانمارک تبریک گفت.

وزیر ورزش به آتش‌نشانان پس از موفقیت در مسابقات جهانی تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری موج

، احمد دنیامالی روز دوشنبه با صدور پیامی موفقیت تیم ایران را در پانزدهمین دوره مسابقات آتش‌نشانان جهان در دانمارک تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آتش‌نشانان انسان‌های فداکاری هستند که همواره نشان گذشت آن‌ها بر تارک جامعه می‌درخشد و به عنوان سرمایه‌های انسانی با ارزشی برای کشور محسوب می‌شوند.

مایه‌ی خرسندی است که در استمرار حضور مثبت و موثر آن‌ها در عرصه‌ی ورزش، پانزدهمین دوره مسابقات آتش‌نشانان جهان هم به تجلی توانمندی مجدد این قشر مهم جامعه تبدیل شد و مدال‌های متعدد زمینه‌ی افتخاری جدید برای ورزش کشور فراهم کرد.

به همت والای آتش‌نشانان درود می‌فرستم و حضور عزتمندانه و موفقیت‌آمیز آن‌ها در رویداد رقابتی مهم آتش‌نشانان جهان را ارج می‌نهم و به تک تک اعضای کاروان و مدال آوران عزیز و کادر فنی و سرپرستی و مدیریتی این قهرمانان ارزشمند، تبریک می‌گویم و در ادامه مسیر کاری، زندگی و ورزشی برای آتش‌نشانان آرزوی موفقیت و استمرار در سربلندی دارم.

گفتنی است که پانزدهمین دوره مسابقات آتش نشانان جهان با درخشش ورزشکاران ایرانی مسابقات آتش نشانان جهان در قالب ۴۰ رشته ورزشی با حضور بیش از ۴۵ کشور جهان در شهر آلبورگ دانمارک برگزار شد.

نمایندگان ایران در این پیکارها ۶۷ مدال رنگارنگ کسب کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه