English

وزیر ورزش و جوانان:

مردم نگران نباشند، قول می‌دهم که وضعیت ورزشگاه‌های کشور را استانداردسازی کنیم

دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان پیش از دیدار ورزشکاران با رهبر انقلاب تصریح کرد: مردم نگران نباشند، قول می‌دهم که وضعیت ورزشگاه‌های کشور را استانداردسازی کنیم. این شرایط محصول انباشتگی مشکلات در سالیان گذشته است.

مردم نگران نباشند، قول می‌دهم که وضعیت ورزشگاه‌های کشور را استانداردسازی کنیم
به گزارش خبرگزاری موج

​، احمد دنیامالی روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک با رهبر معظم انقلاب گفت: مردم از ما مطالبه دارند و ما در برابر مطالبه آنان متعهد به انجام کار هستیم. ستاد بازهای المپیک و پارالمپیک لس‌آنجلس تشکیل شده و برنامه‌ها مورد پایش قرار می‌گیرد. قرار نیست ما طرح مساله کنیم چون طرح مساله کار راحتی است و حتی مردم نیز می‌توانند به ما پیشنهاد کنند. ما باید راهکار دقیق اجرایی برای موفقیت ارائه کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه راهبرد ما هشت ساله است، تصریح کرد: در این راهبرد المپیک ۲۰۲۳ را هدف قرار داده‌ایم. در این مسیر هم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا و هم المپیک ۲۰۲۸ لس‌انجلس را در پیش داریم. المپیک جوانان نیز در سنگاپور برگزار خواهد شد.

عضو کابینه دولت چهاردهم همچنین با اشاره به مشکلات ورزشگاه‌های کشور، توضیح داد: مردم نگران نباشند، قول می‌دهم که وضعیت ورزشگاه‌های کشور را استانداردسازی کنیم. این شرایط محصول انباشتگی مشکلات در سالیان گذشته است.

وزیر ورزش و جوانان این را هم گفت: امروز مدال‌آوران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند. جمع مدال‌های پارالمپیکی و المپیکی ۳۷ مدال رنگارنگ بود و به عبارتی در پاریس ۳۷ مرتبه پرچم ایران به اهتزاز درآمد. در این ایام مبارک و بعد از بازگشت کاروان پارالمپیک از پاریس مقام معظم رهبری امر فرمودند که خیلی زود خدمت ایشان باشیم.

دنیامالی گفت: در پارالمپیک برای اولین بار بود که ۲۵ مدال کسب کردیم. در سه دوره گذشته ۲۴ مدال گرفتیم اما در این دوره در پارالمپیک یک رکوردشکنی انجام شد. آماده‌سازی ورزشکاران برای المپیک و پارالمپیک کار سختی است و باید از مدیران تشکر کنم. گزارشی که امروز خدمت رهبر انقلاب ارائه خواهم داد این گزارش مربوط به عملکرد بنده و این دولت نیست بلکه مرهون زحمات دولت شهید رئیسی عزیز و مدیرانی است که برای ورزش ایران زحمت کشیدند.

وزیر ورزش با بیان اینکه پاداش مدال‌آوران طی مراسمی با حضور رئیس جمهوری پرداخت خواهد شد، گفت: به دنبال آن هستیم تا در سریعترین زمان ممکن این پاداش پرداخت شود. پاداش پای سکو به ورزشکاران پرداخت شده اما پاداش وزارت ورزش طی مراسمی با حضور رئیس جمهور در سریعترین زمان پرداخت می‌شود هر چند زحمات قهرمانان عزیز ما با پاداش مادی قابل جبران نیست.

وی در خصوص مطالبه مردم از رشته‌های مختلف گفت: ما در برابر مطالبه مردم باید متعهد باشیم. مردم از بعضی رشته‌ها توقع مدال دارند. روسای فدراسیون‌ها نیز باید با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند برای موفقیت در المپیک بعدی تعهد دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه