English

سرمربی پرسپولیس:

خیلی از نقل و انتقالات راضی هستم/مسابقه با آلومینیوم خیلی مهم است

گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ارزیابی من نسبت به تیم فعلی خیلی مثبت است و به عنوان سرمربی خیلی از نقل و انتقالات راضی هستم و باشگاه تلاش زیادی برای خرید بازیکن انجام داده و باید به بازیکنان زمان داد تا به فرم خوبشان برسند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

خیلی از نقل و انتقالات راضی هستم/مسابقه با آلومینیوم خیلی مهم است
به گزارش خبرگزاری موج

​، خوان کارلوس گاریدو ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی فرداشب با آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: مسابقه مهمی را پیش رو داریم و باید سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.متوجه هستیم که کسب امتیازات در شروع لیگ چقدر مهم است و این موضوع خیلی مهم است که سه امتیاز را کسب کنیم. در ده هفته آخر لیگ است که در مورد جام صحبت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهمیت هر مسابقه را باید بازیکنان همیشه بدانند، عنوان کرد: مسابقه با آلومینیوم برای پرسپولیس خیلی مهم است و سه امتیاز مهم را در خودش دارد. باید ذهنیت و انگیزه پیروزی را داشته باشیم، البته تمام بازیهای لیگ اینطور است که حریفان در مقابل پرسپولیس بهترین نسخه خودشان را ارائه می‌کنند. از آلومینیوم شناخت خوبی دارم، آنها تیم تاکتیکی خوبی هستند و دفاع خیلی خوبی دارند و ضربه ایستگاهی خوبی می‌زنند. بازی خیلی سختی پیش رو داریم و برای رسیدن به پیروزی باید بهترین نمایش خودمان را ارائه بدهیم.

گاریدو در ادامه از پاسخ به سوالی درباره اینکه پرسپولیس بازیکن جدیدی جذب خواهد کرد، امتناع کرد و تصریح کرد: ارزیابی من نسبت به تیم فعلی خیلی مثبت است و به عنوان سرمربی خیلی از نقل و انتقالات راضی هستم و باشگاه تلاش زیادی برای خرید بازیکن انجام داده و باید به بازیکنان زمان داد تا به فرم خوبشان برسند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی در ادامه به مسابقه فردا با آلومینیوم اشاره کرد و اظهار داشت: آلومینیوم تیمی است که خوب دفاع می‌کند و برای ما سخت است به آنها گل بزنیم. ما نیاز داریم بازیکنان ما در فاز هجومی شرکت کنند، چون واقف هستیم که تیم حریف در خط دفاعی خوب کار می‌کند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: باید بدانیم چطور بازی کنیم. هیچ مسابقه‌ای آسان نیست و در همه دیدارها اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست اما اهمیت موضوع اینجاست که 3 امتیاز را کسب کنیم و به پیروزی برسیم.

گاریدو با بیان اینکه در حال حاضر باید تمرکزمان روی پیروزی در دیدار فردا باشد، گفت: در پروسه‌ای قرار داریم که بهترین فوتبال‌مان را به نمایش می‌گذاریم و در هر بازی بهترین فوتبال‌مان را انجام می‌دهیم. با بردی که فردا به دست می‌آوریم به اعتماد به نفس بیشتری می‌رسیم. مطمئنا اگر فردا برنده باشیم، اهمیت زیادی خواهد داشت.

وی با اشاره به استفاده از ترکیب‌های مختلف، افزود: باید روی بازی تمرکز کنیم و سختی‌ها را بدانیم و بهترین سطح‌مان را در زمین نمایش بدهیم. بازی‌های زیادی در پیش داریم و دقیقا به همین دلیل است که از نفرات متعددی استفاده می‌کنیم. باید بازیکنانی در اختیار داشته باشیم که انگیزه زیادی داشته باشند و وقتی به میدان می‌روند از نظر ذهنی هم آمادگی کامل را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه