English

معاون وزیر ورزش و جوانان:

زنگ هفته تربیت بدنی در سراسر کشور برای اولین بار زده خواهد شد

اسبقیان، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی تصریح کرد: برای اولین بار، زنگ هفته تربیت بدنی در سراسر کشور راس یک ساعت مشخص با حضور وزیر ورزش در یکی از زورخانه‌ها و در استان‌ها با حضور استانداران و مدیران کل در زنگ هفته تربیت بدنی خواهیم داشت.

زنگ هفته تربیت بدنی در سراسر کشور برای اولین بار زده خواهد شد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد شروین اسبقیان ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: در هفته تربیت امسال قطعا نسبت به سال‌های گذشته متفاوت‌تر خواهد بود و باید تمام تلاش خود را داشته باشیم که این هفته پررنگ در بین جامعه و خانواده ورزش وجوانان جلوه داشته باشد.

وی افزود: دبیرخانه ستاد هفته تربیت بدنی در این‌ وزارتخانه تشکیل شده است و امروز در این‌نشست حاضرین نقطه نظرات خود را بیان کردند تا بتوانیم هفته تربیت بدنی را پر رنگ داشته باشیم.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی با تاکید بر اینکه در هفته تربیت بدنی باید باید اقتدار، اتحاد و نقش ورزش در نشاط جامعه را به نمایش گذاشت، عنوان کرد:در هفته تربیت بدنی برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های همگانی، فرهنگی، قهرمانی و افتتاح پروژه‌ها و زیر ساخت‌ها در سطح کشور خواهیم داشت.

وی ادامه داد: برای اولین بار، زنگ هفته تربیت بدنی در سراسر کشور راس یک ساعت مشخص با حضور وزیر ورزش در یکی از زورخانه‌ها و در استان‌ها با حضور استانداران و مدیران کل در زنگ هفته تربیت بدنی خواهیم داشت.

اسبقیان در پایان به همایش پیاده روی خانوادگی به عنوان‌ مهم‌ترین برنامه هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: همایش همگانی و پیاده روی خانوادگی با توجه به اینکه توسعه ورزش همگانی در سطح کشور تاکید شده است در این هفته در سراسر کشور با حضور خانواده‌ها این همایش برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه