English

هواداران پرسپولیس بدون بلیت به ورزشگاه تختی نیایند

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه تختی آماده برگزاری بازی پرسپولیس و چادرملو اردکان است، گفت: از تماشاگرانی که بلیت ندارند نیز می‌خواهیم به هیچ وجه به ورزشگاه نیایند.

هواداران پرسپولیس بدون بلیت به ورزشگاه تختی نیایند
به گزارش خبرگزاری موج

، علی جوادی از نصب سیستم VAR در تختی برای بازی پرسپولیس و چادرملو  خبر داد و اظهار کرد: با توجه به این که امروز بعد از ۸ سال اولین بازی رقابت‌های لیگ برتر در تختی با بازی پرسپولیس و چادرملو اردکان آغاز می‌شود هر کاری که برای آماده سازی تختی لازم بود شبانه روز انجام دادیم تا برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر آماده شود. سیستم VAR نیز روز گذشته نصب شد. البته چون حجم کار بالاست هنوز یکسری کارهایی باقی مانده که به مرور زمان انجام خواهیم داد.

وی درباره وضعیت چمن تختی گفت: وضعیت چمن قابل قبول است که به اعتقاد من بهتر از این نیز باید باشد.

جوادی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا بازسازی تختی به اتمام رسید یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز بازسازی ادامه دارد و در جاهایی مثل نصب کابل‌های فیبر نوری، آسفالت، زیباسازی محوطه و... باقی مانده که در حال انجام است. البته هر کاری که سازمان لیگ برای آماده سازی تختی برای برگزاری رقابت‌های لیگ از ما می‌خواست را به طور دقیق انجام دادیم. حتی تختی در حال حاضر قابلیت برگزاری بازی‌های ملی را نیز دارد.

وی درباره حضور تماشاگران زن در بازی امروز پرسپولیس و چادرملو گفت: مشکلی برای حضور تماشاگران زن در بازی امروز وجود ندارد اما کسانی امروز می‌توانند وارد تختی شوند که از طریق سامانه بلیت خریداری کرده باشند. از تمام هواداران خواهش می کنیم که بدون بلیت اصراری برای ورود به ورزشگاه را نداشته باشند. با توجه به تاکید مدیر کل امنیتی استانداری تهران و اعضای شورای تامین فقط کسانی اجازه ورود خواهند داشت که بلیت داشته باشند.

او در پاسخ به این پرسش که چقدر برای بازی امروز بلیت فروخته شده است؟ تاکید کرد: برای بازی امروز چیزی حدود ۸ هزار بلیت برای تماشاگران زن و مرد فروخته شده که البته ظرفیت ورزشگاه بیش از ۳ برابر این میزان است. چون بازی اول بود اعضای شورای تامین می‌خواستند اثر این میزان تماشاگر را روی موضوع ترافیک و تردد بررسی کنند. چون نزدیک به ۸ سال است که در تختی هیچ مسابقه‌ای برگزار نشده بود باید مرحله به مرحله جلو می رفتند و یک دفعه نمی‌شد کل ظرفیت فروخته شود.

جوادی در پایان گفت: از تمام کسانی که در بحث تامین منابع و امنیت از جمله سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و همکارانم که شبانه روز برای آماده سازی تختی زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه