English

هوادار ۱ - ۲ استقلال

استقلال و هوادار که شرایط بسیار بدی در جدول رده بندی لیگ برتر دارند، برای فرار از بحران و کسب پیروزی، به مصاف هم رفته اند.

هوادار 1 - 2 استقلال
به گزارش خبرگزاری موج

، استقلال و هوادار در حالی امروز به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم به شدت به دنبال خروج از بحران هستند. استقلال پس از شکست‌های متوالی در دربی پایتخت و مقابل السد قطر، شرایط سختی را تجربه می‌کند. این تیم با استعفای جواد نکونام و انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی موقت، در تلاش است تا به ثبات برسد و دوباره به مسیر پیروزی بازگردد.

استقلال امروز با مشکلات زیادی به میدان می‌رود، از جمله خط دفاعی ضعیف و نداشتن کلین‌شیت در لیگ، اما امیدوار است تا با پیروزی مقابل تیم هوادار به وضعیت خود در جدول بهبود بخشد و بحران را پشت سر بگذارد. هدف مهمی که سرلوحه کادرفنی موقت قرار گرفته و باید دید که خروجی آن چه خواهد بود.

در سوی دیگر، هوادار تیمی است که هنوز در این فصل موفق به گلزنی نشده و در قعر جدول قرار دارد. هدایت این تیم بر عهده مهدی رحمتی است و او به دنبال استفاده از شرایط بحرانی استقلال برای کسب اولین پیروزی تیمش است.

 

بازی امروز برای هر دو تیم حیاتی است؛ استقلال به دنبال حفظ جایگاه خود در کورس قهرمانی و هوادار نیز برای فرار از انتهای جدول نیاز مبرمی به امتیازات این دیدار دارد.

گروه داوری: سیدرضا مهدوی / کمک ها: فرهاد مروجی، محسن سلطانی؛ داور چهارم: سعید رحیمی مقدم / داور VAR: کوپال ناظمی، کمک داور VAR: محمدحسین زاهدی‌فرد / ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

ترکیب هوادار: محمدحسین اکبر منادی، محمدعرفان معصومی، صائب محبی، میثم تهی‌دست، مرتضی منصوری، مصطفی احمدی، حسین مهربان، میلاد خدایی‌اصل، داریوش شجاعیان، پیمان رنجبری و مهدی گودرزی

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

سرمربی: سهراب بختیاری زاده

 

لحظات حساس:

دقیقه 3: روی پاس در عمق بلانکو، توپ به رامین رضاییان رسید و این بازیکن موفق شد دروازه را باز کند که این گل به دلیل آفساید رد شد.

دقیقه 13: ارسال مهرداد محمدی از سمت راست با ضربه سر بلانکو همراه شد که توپ به تیرک برخورد کرد. البته داور خطای مهاجم آرژانتینی را در این صحنه اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه