English

رئیس فدراسیون فوتبال عملکرد قلعه نویی در تیم ملی را خوب ارزیابی کرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون ١٧ تیم ملی دارد اما تیم ملی بزرگسالان ویترین فوتبال کشور است. واقعیت این است که قلعه‌نویی در مدت حضور در تیم ملی هم خوب کار کرده و هم عملکرد خوبی داشته است.

رئیس فدراسیون فوتبال عملکرد قلعه نویی در تیم ملی را خوب ارزیابی کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، صبح امروز سه شنبه تیم ملی فوتبال ایران با بدرقه‌ رئیس فدراسیون فوتبال هتل المپیک را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک کرد.

مهدی تاج با قدردانی از امیر قلعه‌نویی، دستیاران او و بازیکنان تیم ملی اظهار کرد: فدراسیون ١٧ تیم ملی دارد اما تیم ملی بزرگسالان ویترین فوتبال کشور است. واقعیت این است که قلعه‌نویی در مدت حضور در تیم ملی هم خوب کار کرده و هم عملکرد خوبی داشته است. فدراسیون فوتبال هم تلاش کرده به وظایف خود برای پشتیبانی و حمایت از تیم ملی عمل کند.

همچنین محمود اسلامیان مشاور فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات اداره فوتبال با توجه به عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی اظهار کرد: در شرایطی که فوتبال دنیا با ٧٠ درصد پول حق پخش اداره می‌شود، فدراسیون فوتبال ریالی به این پول دسترسی ندارد و با این دشواری فوتبال درحال اداره است.

او با قدردانی از قلعه نویی به خاطر تلاشها و نتایج کسب شده خطاب به کادر و بازیکنان اظهار کرد: بهترین کار دنیا این است که بتوانیم کسی را خوشحال کنیم. خدا به شما توانی داده که می‌توانید ٨۵ میلیون ایرانی را خوشحال کنید و این کار بسیار بزرگی است. ان‌شاءالله در این چند بازی برای ملت و خوشحالی مردم با لطف خدا و مدیریت سرمربی تیم ملی نتیجه بگیرید و مردم را خوشحال کنید.

تیم ملی فوتبال کشورمان با ۲ برد مقابل هنگ‌کنگ و قرقیزستان و ۶ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ازبکستان در رده دوم جدول گروه A انتخابی جام‌ جهانی ۲۰۲۶ قرار دارد. شاگردان قلعه‌نویی ۱۹ مهر در ادامه این رقابت‌ها، در تاشکند به مصاف ازبکستان می‌روند و ۲۴ مهر در مشهد با قطر روبه‌رو خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه