English

فدراسیون تکواندو در پیامی از رهبر معظم انقلاب تشکر کرد

فدراسیون تکواندو در پیامی خدمت محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بابت نگاه ویژه و پدرانه ایشان به رشته ورزشی تکواندو تقدیر و تشکر کرد.

فدراسیون تکواندو در پیامی از رهبر معظم انقلاب تشکر کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، فدراسیون تکواندو در پیامی خدمت محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بابت نگاه ویژه و پدرانه ایشان به رشته ورزشی تکواندو تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی

سلام علیکم و رحمة الله

پیام امید بخش، پدرانه و مهربانانه حضرت عالی پس از قهرمانی تیم های ملی پسران و دختران از آوردگاه مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در کشور کره جنوبی ، شادی و شعف فراوان برای جوانان اعزامی به این رویداد بزرگ را به همراه داشت.

فدراسیون تکواندو پس از نتایج درخشان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با دعای خیر حضرتعالی در دیدار حضوری و حمایت مردم غیور ایران بار دیگر افتخار آفرینی کرد.

نگاه دقیق و هوشمندانه معظم له در توجه به نتایج نوجوان و جوانان و ورزشکاران تکواندوکار کشور شور و شعف ویژه‌ای در بین همکاران فدراسیون، مربیان و ورزشکاران ایجاد نموده از این بابت خدای بزرگ را شاکر و از معظم له سپاسگزاریم.

در ادامه خودمان را متعهد می‌دانیم برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف بین‌المللی شبانه روزی تلاش کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه