English

۲ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی امیدهای جهان به پیروزی رسیدند

در آغاز رقابت های کشتی فرنگی امیدهای جهان، ۲ فرنگی کار ایران مقابل رقبای خود به برتری رسیدند اما دانیال سهرابی در ۷۲ کیلوگرم و شایان حبیب زارع در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل حریفان تن به شکست دادند.

۲ فرنگی‌کار ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی امیدهای جهان به پیروزی رسیدند
به گزارش خبرگزاری موج

، در آغاز رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۴ در تیرانا پایتخت آلبانی، محمدمهدی غلامپور در ۶۰ و محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل رقبای خود به برتری رسیدند اما دانیال سهرابی در ۷۲ و شایان حبیب زارع در وزن ۹۷ کیلوگرم تن به شکست دادند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدمهدی غلامپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل آرتسیوم خاتسار از بلاروس به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

احمدرضا محسن نژاد نیز در وزن ۶۷ کیلوگرم سر وزن نرسید و از رقابت ها کنار گذاشته شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر کریستو مریلاین از استونی را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱ بر یک یوستوس اسکات از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل شانت خاچاتریان از ارمنستان شکست سنگین ۹ بر صفر را متحمل شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر اوانگلوس بوکیس از یونان را شکست داد. او در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل مارک وربا از چک پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم شایان حبیب زارع، پس از استراحت در دور نخست برابر ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس با نتیجه سنگین ۸ بر صفر شکست خورد. حبیب زارع برای آنکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار نهایی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه