English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان؛

بیش از هشت هزار فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: امسال هشت هزار و ۲۸۹ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده که ۳۹ درصد تحقق یافته است

 بیش از هشت هزار فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ فرزاد پیشکاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان  در جلسه شورای اشتغال کردستان  که با معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار کردستان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون در مجموع ۹۱۲ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به هشت هزار و ۶۲۳ طرح در استان پرداخت شده است، ضمن اینکه بانک‌های صادرات، سپه و ملی بیشترین پرداختی را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امسال هشت هزار و ۲۸۹ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده که ۳۹ درصد تحقق یافته است، افزود: طبق برنامه امسال ۲۱ هزار و ۵۹۹ شغل در استان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان بیان کرد: در حوزه اشتغال پایدار روستایی نیز تاکنون از ۶۰۸۸ طرح معرفی شده به بانک‌ها، ۵۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به پنج هزار و ۹۲ طرح پرداخت و برای ۹ هزار و ۸۸۴ نفر شغل ایجاد شده است.

پیشکاری یادآور شد: در بخش اشتغال خانگی هم از ابتدای طرح تاکنون ۱۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده که ۶۹ میلیارد تومان آن سهم سال گذشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه