English

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج ؛

نگاه مجموعه شورای اسلامی شهر به سرمایه گذار یک نگاه حمایتگرایانه است

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج گفت: نگاه مجموعه شورای اسلامی شهر به سرمایه گذار یک نگاه حمایتگرایانه است و باید مجموعه مدیریت شهری و سرمایه گذار مقید به اجرای تعهدات خود باشند.

نگاه مجموعه شورای اسلامی شهر به سرمایه گذار یک نگاه حمایتگرایانه است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، فرهاد میمنت‌آبادی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری،کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج در جلسه کمیسیون که با حضور اعضای شورا، رئیس سازمان سرمایه گذاری، مشاغل شهری شهرداری و سرمایه گذار پارک ملت با محوریت بررسی طرح های اجرا شده مجموعه مدیریت شهری در قالب سرمایه گذاری برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به خودگردان بودن شهرداری و عهده دار بودن تعداد بی شمار خدمات مورد نیاز ساکنین شهر تنها نباید به حفظ درآمدهای موجود بسنده کند باید با نگاهی نو در جذب سرمایه گذار که لازمه توسعه شهر است درصدد بود.

وی افزود: شهر سنندج به عنوان مرکز استان و به دلیل جذب توریست و میزبان بودن اقشار مختلف زیبنده آن نبود که فاقد یک شهربازی روباز باشد.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری،کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج تصریح کرد:با وجود مشکلات عدیده پروژه پارک ملت اعضای شورای اسلامی شهر در راستای رفع نبود این مهم که جهت گیری رفاه همشهریان را به دنبال داشت نهایت همکاری خود را با سرمایه گذار پروژه مذکور داشته است اما متأسّفانه سرمایه گذار طرف قرارداد با وجود افتتاحیه فاز اول‌ هنوز به برخی از تعهدات خود عمل نکرده است.

میمنت‌آبادی با ابراز تأسف بیان کرد: عدم اجرای بسیاری از طرح های سرمایه گذاری نشأت گرفته از کم کاری، عدم دلسوزی و نا آشنا بودن به قوانین از سوی مسئولین وقت را مسبب بروز مشکلات و به تاخیر افتادن طرح های سرمایه گذاری دانست.

وی با افتخار اعلام کرد:اعضای این دوره از شورای اسلامی شهر یک دل و هم صدا حمایت و پهن کردن فرش قرمز زیر پای سرمایه گذاران را نه به شعار بلکه در عمل اجرایی کرده اند.

میمنت آبادی یادآور شد: نگاه مجموعه شورای اسلامی شهر به سرمایه گذار یک نگاه حمایتگرایانه است و باید مجموعه مدیریت شهری و سرمایه گذار مقید به اجرای تعهدات خود باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه