English

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:

اتمام پروژه های بزرگراهی کردستان نیازمند ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه در این استان ۶۲۰ کیلومتر پروژه بزرگراهی تعریف شده است، گفت: برای تکمیل پروژه های بزرگراهی کردستان ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

اتمام پروژه های بزرگراهی کردستان نیازمند ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، جهانگیر الیاسی گفت: با کارهای خوبی که امسال و سال های گذشته در راستای ساخت بزرگراه و ارتقای مسیرهای اصلی استان به چهار خطه انجام شده، در کردستان ۳۵۰ کیلومتر بزرگراه زیر بار ترافیک رفته است.

وی اظهار کرد: برای بهبود وضعیت و شاخص های برخورداری از بزرگراه در صورت تامین اعتبار ۱۶۱ کیلومتر راه به صورت چهار خطه در آینده به بهره برداری خواهد رسید و برای تکمیل و بهره برداری از آنها ۱۰هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: آنچه امروز در استان کردستان با حمایت مدیران در سطح کشوری و استانی انجام می شود، ارتقای راه های فرعی به اصلی و بهبود شاخص ها در این حوزه و ارتقای راه های اصلی به چهار خطه و بزرگراه است.

الیاسی ادامه داد: به همین منظور، اولویت بندی و هدف گذاری های لازم  انجام شده و برای رسیدن به این هدف، طرح های راهسازی در حال اجراست که از جمله می توان به پروژه های بهسازی و ارتقای مسیر سنندج - مریوان، بیجار - دیواندره، بیجار - زنجان، احداث چهار خطه گردنه صلوات آباد، سقز - مریوان، سقز - بانه و کرمانشاه به میاندوآب اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه