English

فرمانداربیجار:

۱۱۵ شعبه اخذ رای در بیجار پیش‌بینی شده است

فرماندار بیجار گفت: ۱۱۵ شعبه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان پیش بینی شده است.

115 شعبه اخذ رای در بیجار پیش‌بینی شده است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، محمدحسین محبیان گفت: از این تعداد شعب اخذ رای ۷۳ شعبه سیار و ۴۲ مورد نیز ثابت است و در مجموع ۴۴ شعبه شهری و ۷۱ شعبه روستایی است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در بیجار فراهم شده است، گفت: تمام عوامل اجرایی برای برگزاری بهتر انتخابات مشخص شده و دوره‌های آموزشی لازم را دیده‌اند و شور انتخاباتی خوبی بر فضای شهرستان حاکم است.

فرماندار بیجار در ادامه به اهمیت این دوره از انتخابات و مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: بی شک مشارکت در این دوره بسیار خوب خواهد بود و مردم شرایط را درک می کنند و می دانند که دشمن بیشتر از هر زمان دیگری به این امید بسته است که مردم بخواهند پشت نظام و آرمان‌های نظام را خالی کنند اما مردم ما همانند همیشه از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

وی اضافه کرد: از همه مردم می خواهم فارغ از اینکه به چه کسی می خواهند رای بدهند اول مشارکت داشته باشند و پس از آن نیز سعی کنند با مطالعه در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده و شخص اصلح را انتخاب کنند.

محبیان اظهار کرد: مردم باید افرادی را روانه مجلس کنند که بتواند صدای آنها باشد، از حقوقشان دفاع کند، صادقانه وعده دهند، وظایف خود را بدانند و آدم قانونمندی باشند، ضمن اینکه همه کاندیداهایی که به عرصه رقابت آمده‌اند مورد تایید نظام هستند و صلاحیت دارند اما بحث انتخاب بهترین فرد است.

وی تاکید کرد: همچنین از مردم درخواست دارم در روز انتخابات در همان ساعات اولیه رای گیری را انجام داده و به ساعات پایانی موکول نکنند تا ازدحام ایجاد نشده و ما نیز بتوانیم نظم شعب را تامین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه