English

از سوی پلیس راهور:

تمهیدات ترافیکی در روز طبیعت اعلام شد

رئیس پلیس راهور کردستان تمهیدات در نظر گرفته شده و توصیه های ترافیکی روز طبیعت را در استان اعلام کرد

تمهیدات ترافیکی  در روز طبیعت اعلام شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

 سرهنگ رضا همتی زاده گفت: با نزدیک شدن به روز ۱۳ فروردین (روز طبیعت)، همه کارکنان پلیس راهور استان برای ارتقای امنیت ترافیکی در آماده باش کامل هستند و توصیه ما به شهروندان و مسافران این است که با رعایت قوانین و مد نظر قرار دادن تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی، از وقوع حوادث رانندگی ناگوار پیشگیری کنند.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه باربری و همچنین وانت بارها از حمل و جابجایی مسافر در قسمت بار خودداری کرده و در صورت حمل مسافر در محل بار ضمن اعمال قانون، از خروج خودرو جلوگیری بعمل می آید.

رئیس پلیس راهور کردستان اظهار کرد: شهروندان مراقب کودکان و سالمندان باشند و از رها کردن آنها در کنار راه و بازی کردن بچه‌ها در خیابان‌ها و معابر اصلی جلوگیری کنند.

سرهنگ همتی زاده ادامه داد: شهروندان و رانندگان ضمن مدیریت زمان رفت و برگشت، برنامه ریزی و زمان برگشت را به ساعات پایانی روز موکول نکرده و با مأموران پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در روز طبیعت پلیس با تخلفات حادثه ساز، سرعت و سبقت‌های غیرمجاز با قاطعیت برخورد خواهد کرد، یادآور شد: شهروندان از گذاشتن سبزه بر روی سقف، کاپوت یا صندوق عقب خودرو پرهیز کنند زیرا افتادن سبزه در کف خیابان‌ها باعث لغزندگی و بروز حادثه می‌شود.

رئیس پلیس راهور کردستان بیان کرد: رانندگان از عجله و شتاب پرهیز و با صبر و حوصله در رانندگی از وقوع تصادفات و حوادث ناگوار جلوگیری کنند و با پایبندی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفر خوبی را در روز طبیعت برای خود و خانواده شان هدیه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه