English

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خبر داد:

۱۰۰ واحد صنعتی دیگر در کردستان به گاز رسیدند

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: سال گذشته ۱۰۰ واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شد به این ترتیب تعداد واحدهای بهره‌مند از این سوخت در استان به هزار و ۲۶۸ مورد رسید.

100 واحد صنعتی دیگر در کردستان به گاز رسیدند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، احمد فعله گری گفت: با گازرسانی به این هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: این تعداد واحد در مجموع سالانه ۵۶ میلیون لیتر فرآورده نفتی مصرف می کنند که با برنامه ریزی مدون، تمام صنایع پرمصرف تا پایان سال جاری به شبکه سراسری گاز طبیعی وصل می شوند.

فعله گری اضافه کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

وی ادامه داد: این شرکت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا کار گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی به صورت رایگان و بدون هزینه برای مالک انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه