English

مدیر عامل سازمان مردم نهاد نوای باران کردستان:

هدف ما حمایت از اقشار آسیب دیده می باشد

توزیع سه هزار دست مانتو شلوار بین دانش‌آموزان نیازمند یکی دیگر از خدمات ارائه شده به نیازمندان است که توسط این سازمان مردم نهاد در استان انجام شد.

هدف ما حمایت از اقشار آسیب دیده می باشد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، آزاد سهرابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان مردم نهاد نوای باران سال ۸۶ مجوز فعالیت خود را دریافت کرده است و در راستای پیگیری معضل اجتماعی و پیشگیری از مواد مخدر فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه تفاهمنامه‌ای با اداره‌کل آموزش‌های فنی حرفه‌ای استان در راستای آموزش خانواده‌های حاشیه شهر منعقد شده است، افزود: براین اساس یک‌هزار و ۵۰۰ بانوی بدسرپرست و خودسرپرست دوره آموزشی دیدند و گواهینامه فنی حرفه‌ای دریافت کردند.

سهرابی به دیگر فعالیت‌های فرهنگی این موسسه در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات نقاشی، برنامه‌های نشاط اجتماعی، جشنواره موسیقی، برپایی نمایشگاه، توزیع شعارهای پیشگیری از مواد مخدر بین تاکسی‌های سطح شهر برای تبلیغ در راستای پیشگیری از اعتیاد از جمله برنامه‌های این سازمان در استان بوده است.

وی یکی از مشکلات خانواده‌های کم درآمد در زمینه ورزش را بالا بودن هزینه های لباس ورزشی عنوان کرد و گفت: به منظور حمایت از نوجوانان و جوانان ورزشکار محلات حاشیه شهر و نیازمندان، خط تولید لباس ورزش برای این افراد در سنندج راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: توزیع سبدهای غذایی، اهدای لوازم‌التحریر، پوشاک و کفش، تهیه چادر جشن تکلیف برای دختران حاشیه شهر، اهدای وسایل پزشکی به نیازمندان و حاشیه شهر و توزیع ۷۰ دست لباس زمستانی برای کودکان محلات حاشیه شهر توسط خیرین از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان است.

سهرابی یادآور شد: کارزار شهر سفید برای پاکسازی معتادان نیز از دیگر اقداماتی بود که توسط این سازمان مردم نهاد با همراهی مردم در استان انجام شده است و همچنین این موسسه در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده و دختران در معرض خودکشی و جوانانی که در زمینه اعتیاد دچار آسیب جدی هستند حدودأ ۱۷ سال فعالیت و سابقه درخشان دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه