English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان:

۳ میلیون تردد بین استانی در فروردین ماه در کردستان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از ثبت حدود ۳ میلیون تردد بین استانی طی فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش دارد.

۳ میلیون تردد بین استانی در فروردین ماه در کردستان ثبت شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، فرزاد حسنی گفت: با دریافت اطلاعات به دست آمده از دوربین های پلاک خوان مرکز مدیریت راه های استان، بیشترین مسافران وارد شده به کردستان در فروردین ماه از استان های تهران، آذربایجان غربی، همدان و کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود ۳ میلیون تردد بین استانی وسایل نقلیه به ثبت رسید، اظهار کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۷ درصدی نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان افزود: به تفکیک در تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین نیز به ترتیب ۶ و هفت درصد افزایش داشته ایم.

حسنی ادامه داد: براساس تحلیل داده های مرکز مدیریت راه های استان در فروردین ماه امسال، بیشترین میزان افزایش تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در محور کامیاران _ روانسر بوده که با رشد چشمگیر ۷۱ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره با ارائه خدمات سامانه ۱۴۱ به هموطنان، یادآور شد: همکاران ما در مرکز مدیریت راه ها به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان هستند که در فروردین ماه امسال ۱۳ هزار و ۶۵۹ تماس با سامانه ۱۴۱ در استان برقرار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه