English

برای سومین سال پیاپی؛

مرز باشماق مریوان پذیرای زوار اربعین حسینی است

مدیرکل امنیتی و انتطامی استانداری کردستان در بازدید از مرز باشماق مریوان، بر لزوم تسریع در اجرای فاز دوم طرح ساماندهی این پایانه و همکاری دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد و گفت: این مرز امسال نیز میزبان زوار اربعین حسینی است.

مرز باشماق مریوان پذیرای زوار اربعین حسینی است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، هادی روشن ضمن بازدید میدانی از مرز باشماق مریوان و بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح جامع ساماندهی پایانه، در جریان نحوه فعالیت خودروهای ترانزیت و همچنین مشکلات آنان قرار گرفت.

در این بازدید با توجه به انجام مقدمات اجرای فاز دوم طرح ساماندهی باشماق بر ضرورت تسریع در اجرای طرح، تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاه های ذیربط تاکید و تصمیم گیری لازم اتخاذ شد.

مدیرکل امنیتی و انتطامی استانداری کردستان بر لزوم تعامل و همکاری با کشور عراق تاکید کرد و افزود: مدیران پایانه باشماق برابر مقررات و قوانین، نهایت همکاری و تعامل را با مسئولین پایانه کشور عراق داشته باشند تا ضمن برقراری امنیت پایدار در مرز، افزایش میزان مبادلات، رفاه حال زائرین اربعین و همچنین زیرساخت های لازم برای ایجاد نظم و انضباط در مبادلات مرزی فراهم شود.

روشن به مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: کردستان برای سومین سال متوالی است که میزبان زائرین اربعین حسینی از مرز باشماق خواهد بود؛ در همین راستا جلسات متعدد و بازدیدهای میدانی از محل تردد زائرین انجام و تمهیدات لازم اتخاذ شده و این موضوع همچنان در دستور کار مسئولان استان است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه