English

فرماندار شهرستان سنندج:

شهید رئیسی، پرچمدار ساده زیستی و مردم داری در کسوت ریاست جمهوری بود

فرماندار شهرستان سنندج از شهید رئیسی به عنوان الگوی ساده زیستی و مردم داری در نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: ایشان در طول ۳ سال خدمت به مردم در کسوت ریاست جمهوری، منشا خیر و برکات فراوانی برای کشور و استان کردستان بود و نگذاشت خدشه ای به ارزش های انقلاب وارد شود.

شهید رئیسی، پرچمدار ساده زیستی و مردم داری در کسوت ریاست جمهوری بود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حسن عسکری در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت، به نقش امام خمینی (ره) در احیای دین اسلام و ارزش های انسانی در دوران معاصر اشاره کرد و گفت: جامعه بشریت مدیون زحمات و رهنمودهای امام خمینی (ره) است و انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت های ایشان و همراهی مردم دیندار بود که ارزش های انسانی و اخلاق اسلامی را احیا کرد.

وی افزود: نهالی که امام راحل غرس کرده بود، بعد از ۴۵ سال ثمر داده است. این حرکت بزرگ امام راحل هنوز ادامه دارد و ما شاهد خدمات ارزشمند شهدای خدمت در عرصه های مختلف هستیم.

فرماندار شهرستان سنندج با بیان اینکه شهید رئیسی و شهدای خدمت پرورش یافته مکتب حضرت امام بودند، اظهار کرد: رمز موفقیت این شهدای گرانقدر، حرکت در مسیر امام و انقلاب بود.

عسکری با بیان اینکه تربیت یافتگان مکتب حضرت امام، شاخصه اخلاص در عمل برای جلب رضایت الهی و نگاه به مردم و خدمتگزاری به مردم را دارند، ادامه داد: آیت الله رئیسی مردم را عزیز خداوند می دانست و به نوکری کردن مردم افتخار می کرد.

وی با بیان اینکه در طول انقلاب و این سال ها با عنایت الهی و رهبری پیامبرگونه حضرت امام و مقام معظم رهبری از بحران ها عبور کرده ایم، یادآور شد: اینک این نظام در اوج اقتدار است.

فرماندار شهرستان سنندج همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۸ تیر ماه، بیان کرد: مردم قدردان خادمین خود هستند و در این انتخابات با حضور پرشور خود، رئیس جمهوری در تراز شهید رئیسی را انتخاب خواهند کرد.

عسکری با اشاره به حضور مردم در تشییع شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید، گفت: این حضور، عزت جهان اسلام و جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد که انقلاب ما زنده است.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی مانند شهید رجایی ساده زیست و از خانواده ای فقیر بود، افزود: ایشان طعم فقر را چشیده بود و مانند شهید بهشتی مظلوم بود و مانند شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان خدمت به مردم بود.

فرماندار شهرستان سنندج اظهار کرد: شهید رئیسی تمامی ایام تعطیلات را به جای گذراندن با خانواده، در نقاط دور افتاده و در میان مردم محروم برای رفع مشکلات آنها حضور داشت.

عسکری با تاکید بر اینکه خون شهدا پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: به برکت این خون های پاک، کارها با قدرت در دستگاه های مختلف با تلاش مضاعف پیگیری می شود. مردم نیز در انتخابات ریاست جمهوری پیشرو با مشارکت حداکثری و انتخاب رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی و ادامه دهنده راه و منش شهید رئیسی، بار دیگر حماسه ای خلق خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه