English

فرماندار سنندج:

۲۶۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در سنندج پیش‌بینی شد

فرماندار شهرستان سنندج گفت: ستاد انتخابات شهرستان با ۲۶۵ شعبه اخذ رأی و ۶ هزار نفر عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی، آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

 ۲۶۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در سنندج پیش‌بینی شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حسن عسکری  گفت: از این تعداد، ۱۹۴ شعبه ثابت و ۷۱ شعبه سیار خواهد بود و از این میان، ۱۵۶ شعبه در مناطق شهری و ۱۰۹ شعبه در مناطق روستایی مستقر می‌شود.

وی اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان سنندج با ۷ کمیته تخصصی تشکیل شده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات با همکاری هیات نظارت را دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سنندج افزود: کمیته تبلیغات ستاد انتخابات تدابیر لازم را برای مکان‌های تبلیغاتی در سطح شهر و روستا اندیشیده و کاندیداها می‌توانند با اخذ مجوزهای لازم، میتینگ‌های تبلیغاتی را در سطح شهرستان برگزار کنند.

عسکری با اشاره به حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهور، ادامه داد: براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی، انتخابات زودهنگام برگزار می‌شود و همکاران فرمانداری و ستاد انتخابات در زمان بسیار کوتاهی با تعامل با هیات نظارت، فرآیندهای برگزاری انتخابات در روز هشتم تیرماه را انجام دادهداند و بدون هیچ مشکلی این انتخابات برگزار خواهد شد.

وی از مردم کردستان و شهرستان سنندج برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد و یادآور شد: امیدواریم رئیس‌جمهوری در تراز انقلاب و با توجه به شاخص های مدنظر رهبری انتخاب شود تا راه شهیدان، به‌ویژه شهید رئیسی و شهدای خدمت، ادامه یابد و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایدار بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه