English

استاندار کردستان:

راه اندازی مراکز ماده ۱۶ در شهرهای قروه و سقز ضروری است

استاندار کردستان بر لزوم راه اندازی مراکز ماده ۱۶ در شهرهای قروه و سقز تاکید کرد و گفت: برخی از نقاط استان بیش از حد معمول آلوده به مواد مخدر است که باید به صورت ویژه برای آن نقاط برنامه ریزی کرد.

راه اندازی مراکز ماده ۱۶ در شهرهای قروه و سقز ضروری است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان با بیان اینکه معتاد قربانی است، گفت: فضای موجود و عملکرد رسانه ها به گونه ای بوده که مردم از معتادان فراری باشند، در حالیکه باید همه از جمله خیرین برای احیای این افراد کمک کنند.

وی خواستار کمک رسانه و برگزاری همایش ها و استفاده از ظرفیت خیرین و مردم برای کمک به بازگشت معتادان بهبود یافته به جامعه و ایجاد حساسیت نسبت به این موضوع شد.

استاندار کردستان اظهار کرد: بدون مشارکت مردم نمی توان در بحث مبارزه با مواد مخدر موفق شد و این مهم نیازمند فرهنگ سازی و ایجاد حساسیت در جامعه است.

زارعی کوشا بر لزوم راه اندازی مراکز ماده ۱۶ در شهرهای قروه و سقز تاکید کرد و افزود: برخی از نقاط استان بیش از حد معمول آلوده به مواد مخدر است که باید به صورت ویژه برای آن نقاط برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: سال گدشته ۱۰ درصد تسهیلات اشتعال به بحث رفع آسیب های اجتماعی برای جامعه هدف و ۱۰ درصد تسهیلات بخش مشاغل خانگی نیز خانواده های آسیب دیده از آسیب های اجتماعی اختصاص یافت.

استاندار کردستان شاخص استان را به لحاظ آلودگی به مواد مخدر نسبت به کشور و استان های همجوار پایین اعلام کرد و یادآور شد: عملکرد کمیته های زیرمجموعه این شورا باید هدفمند و در شهرستان ها نیز با جدیت دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه