English

فرماندار شهرستان سنندج:

۲۴ پروژه کشاورزی در سنندج افتتاح شد

فرماندار شهرستان سنندج گفت: همزمان با هفته کشاورزی ۲۴ پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان در شهرستان سنندج افتتاح شد.

۲۴ پروژه کشاورزی در سنندج افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حسن عسکری در مراسم افتتاح ۵۳مین واحد پرورش ماهی سردابی در شهر سنندج، گفت: امروز به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور جمعی از مسئولان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی چهار پروژه در سطح شهرستان سنندج افتتاح شد.

وی افزود: در مجموع همزمان با این هفته ۲۴ پروژه کشاورزی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۱۳ نفر به صورت ثابت در عرصه های مختلف به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج نیز در مراسم بهره برداری از این پروژه اظهار کرد: ۵۳مین مجتمع پرورش ماهی سردابی یکی از ۲۴ پروژه ای است که همزمان با هفته جهاد کشاورزی در سطح شهرستان به بهره برداری رسیده است.

سهرابی ادامه داد: ۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات اجرای این ۲۴ پروژه آورده سرمایه گذار، ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح ها در مجموع زمینه ایجاد اشتغال برای ۱۰۳ نفر در بخش کشاورزی و تثبت اشتغال برای ۱۱۰ نفر فراهم شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج بیان کرد: در حال حاضر ۵۳۰ تن ماهی سردابی در واحدهای تولیدی و ۵۰۰ تن ماهی گرمابی در سدهای شهرستان سنندج تولید می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه