English

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

شورای فرهنگ عمومی نقش اساسی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شورای فرهنگ عمومی نقش اساسی در پیشبرد برنامه های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

شورای فرهنگ عمومی نقش اساسی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی یکی از مهمترین جلسات است و انتظار داریم مدیران متناسب با تقویم ابلاغی در جلسات شورا حضور پیدا کنند.

وی اظهار کرد: اگرچه جلسات این شورا کمتر به مابحث بودجه ای و پولی ارتباطات دارد، اما تصمیمات مهمی در رابطه با حوزه ه های مختلف استان در آن گرفته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که فرهنگ مظلوم واقع شده است، افزود: سیاست های شورای فرهنگ عمومی با توجه به فضای بومی و با نظر اعضا متناسب با فضای فرهنگی استان به تصویب می رسد عملیاتی کردن تمام مصوبات این شورا ضروری است.

حجت الاسلام پورذهبی شورای فرهنگ عمومی نقش اساسی در پیشبرد برنامه های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی دارد و ادامه داد: تشکیل کمیته فرهنگی ویژه انتخابات ضروری است و کمیته فرهنگی ویژه انتخابات با حضور نمایندگانی از سپاه، اطلاعات و انتظامی تشکیل و تهدیدات و چالش های پیش روی انتخابات در کردستان بررسی شود.

وی یادآور شد: این کمیته باید تشکیل و تهدیدات و مباحث مطرح شده از جمله نفوذ در آموزش وپرورش، دانشگاه، ارشاد و موارد دیگر با حضور مدیران مربوطه بررسی شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: بنیاد حفظ آثار به صورت فصلی یا هر دو ماه یک بار همایش و یادواره ای برای معرفی شهدای شاخص و شهدایی که کمتر معرفی شده اند برگزار کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه