English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

مشارکت بالا در انتخابات موجب افزایش اقتدار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات هشتم تیرماه، افزایش اقتدار و پایداری امنیت را در کشور به دنبال خواهد داشت.

مشارکت بالا در انتخابات موجب افزایش اقتدار می شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، علی‌اصغر دریایی روز پنجشنبه در نشست خبری با موضوع انتخابات هشتم تیرماه در سنندج اظهار کرد: مشارکت بالا در انتخابات، اقتدار بالا و امنیت پایدار را در پی خواهد داشت، امنیتی که نعمتی بی بدیلی است و همه باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

وی از رسانه‌ها خواست تمام تلاش خود را برای ترغیب مردم به شرکت در انتخابات پیش رو بگیرند و با تولید محتوا، ملت را در انتخاب فردی اصلح کمک کنند که برای جامعه اثرگذار باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه هنرمندان کردستانی به خوبی قدر امنیت را می دانند، اضافه کرد: اگر امروز برنامه های متعدد فرهنگی و هنری در شهرها و روستاهای استان برگزار می شود، بخاطر وجود امنیت است و امتداد آن با مشارکت بالا ایجاد خواهد شد.

دریایی یادآور شد: رسانه ها دستاوردهای دولت سیزدهم و ضرورت ادامه راه شهید رئیسی را با انتخاب فرد اصلح تبیین کنند.

وی به شهادت آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: تمام قدرت ها انتظار داشتند با شهادت رئیس جمهور، کشور دچار هرج و مرج شود اما با درایت رهبری، این اتفاق نیفتاد و در کمترین زمان تصمیم بر برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گرفته شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه امنیت حاکم بر کشور به برکت وجود رهبری مدبر است، گفت: ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری مورد تایید نظام هستند و مردم با دید باز فرد اصلح را انتخاب کنند.

دریایی گفت: شهید رئیسی کمترین رای را از مردم کردستان گرفت اما تعهد به خدمت داشت و در کمتر از سه سال سه بار به استان سفر کرد.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل ارشاد و اسلامی کردستان هم گفت: این انتخابات از هر لحاظ با انتخابات گذشته متفاوت است و تلاش دشمنان مایوس کردن مردم از خدمات نظام و عدم مشارکت ملت در انتخابات است.

عیسی فلاحی با بیان اینکه تلاش دشمنان استفاده از امپراطوری رسانه ای برای کاهش مشارکت مردم است، ادامه داد: رسانه ها و اهل فرهنگ و هنر باید در این زمینه احساس مسئولیت کرده و برای افزایش مشارکت تلاش کنند.

وی تاکید کرد: کردستان دارای موقعیت ویژه ای در جوامع بین المللی است و تمرکز دشمنان بر ایجاد فاصله بین مردم و نظام در استان های مرزی است؛ لذا همه باید هوشیار باشیم و مانع از تحقق نقشه های دشمنان شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه