English

وزیر ورزش و جوانان:

در دولت سیزدهم از هزار و ۹۲۶ پروژه ورزشی بهره‌برداری شد

از ابتدای دولت سیزدهم، هزار و ۹۲۶ پروژه در سطح کشور افتتاح شده و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

 در دولت سیزدهم از  هزار و ۹۲۶ پروژه ورزشی بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، کیومرث هاشمی در حاشیه افتتاح مجموعه استخر و سالن چندمنظوره ویژه بانوان حجاب در سنندج اظهار کرد: سیاست دولت و براساس شورای‌عالی ورزش، مبنا بر این است که پروژه‌های نیمه‌تمام را هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم هزار و ۹۲۶ پروژه به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

هاشمی هدف از سفر به کردستان را افتتاح پروژه مذکور عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن از پروژه ۶ هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان سنندج که یکی از دغدغه‌های مردم استان است، بازدید خواهیم کرد.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر به استان کردستان از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان شهر سنندج بازدید کرد.

وی در این بازدید با تاکید بر تسریع در رفع مشکلات این پروژه اظهار کرد: از طریق شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی، مشکلات این مجموعه پیگیری شده و برای برطرف کردن آن اقدامات اساسی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که پس از رفع مشکلات و موانع، این سالن مجهز و پیشرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان کردستان از طریق قانون ماده ۸۸ به مستأجر بخش خصوصی یا از طریق قانون ماده ۲۷ به سرمایه‌گذار این بخش واگذار شود.

همچنین در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان و هیأت همراه به کردستان و بازدید از سالن ۶ هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان سنندج از بانوی دونده کردستانی و ملی‌پوش رشته دو و میدانی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استان نیز در حضور داشتند، «پروین کرملو» مدیرکل دفتر نظارت بانوان وزارت ورزش و جوانان از «کژان رستمی» دونده صاحب عنوان کردستانی و عضو تیم ملی بانوان دو و میدانی رده سنی بزرگسالان کشور تجلیل و تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه