English

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان:

مراسم چهلم شهدای خدمت در سنندج برگزار می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت‌، روز پنجشنبه(۷ تیر) در سنندج برگزار می‌شود.

مراسم چهلم شهدای خدمت در سنندج برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، عبدالله رشیدی‌پور روز یکشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت‌ که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردم کردستان قدردان زحمات و تلاش‌های دولت سیزدهم هستند و از مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان استقبال خواهند کرد.

وی افزود: بنا به نظرات اخذ شده، روز پنجشنبه ۷ تیر را برای برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت، مشخص کرده‌ایم و ساعت برگزاری آن هم بعدا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بر ضرورت اطلاع‌رسانی کافی درباره این مراسم تاکید و اضافه کرد: این مراسم باید در شٲن شهدای خدمت و در حد انتظار مردم کردستان باشد لذا همه دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت هرچه‌ بهتر برگزار کردن مراسم انجام دهند.

رشیدی‌پور گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در جمعه آینده، فرصت بسیار کمی برای برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت داریم لذا از فرصت پیش‌رو باید نهایت استفاده را برد.

وی با بیان اینکه دبیری ستاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و متولی اصلی این مراسم در شهر سنندج فرمانداری سنندج است، یادآور شد: مراسم چهلم شهدای خدمت از ۷ تا ۱۵ تیر در استان برگزار خواهد شد و باید اطلاع‌رسانی لازم جهت حضور مردم برای شرکت در این مراسم‌ها انجام شود.

رشیدی‌پور با بیان اینکه استاندار در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به تشریح دستاوردهای دولت مردمی شهید رییسی خواهد پرداخت، افزود: در راستای معرفی خدمات دولت سیزدهم در کردستان بسترهای لازم برای برپایی نمایشگاهی اجرایی فراهم خواهد شد.

وی در خصوص سخنرانان مراسم گفت: علاوه بر سخنرانی مسولین استان سعی خواهد شد اگر امکان داشته باشد از خانواده شهدای خدمت برای سخنرانی در این مراسم نیز دعوت به عمل آید و امیدواریم که با حضور خود زینت‌بخش مراسم باشند.

رشیدی پور اضافه کرد: با توجه به گرمای هوا مراسم را در سالن آزادی سنندج برگزار خواهیم کرد و تجهیزات لازم نیز فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، نظامی و انتظامی برای برگزاری این مراسم باید پای‌ کار باشند تا مراسمی در شٲن شهدای خدمت برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه