English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

مردم فردی دلسوز و آگاه برای ریاست جمهوری انتخاب کنند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مردم فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که نگاه عالمانه، دلسوزانه و خادمانه داشته باشد.

مردم فردی دلسوز و آگاه برای ریاست جمهوری انتخاب کنند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در همایش روحانیون استان در سنندج که با موضوع انتخابات برگزار شد، با تاکید بر اینکه در انتخابات نقش فرهنگی و اجتماعی روحانیون بسیار مهم است، اظهار کرد: حکومتی که به معنویت و عدالت توجه می‌کند باعث افتخار است.

وی یادآور شد: روحانیون چندین نقش از جمله عالم بودن و تسلط بر دانش، نقش دینی، مذهبی و اخلاقی و نقش فرهنگی و اجتماعی دارند که می توانند از این ظرفیت برای ترغیب مردم به شرکت گسترده در انتخابات استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به نقس سیاسی عالمان دینی در این انتخابات اضافه کرد: نقش روحانیون و طلبه‌ها در این شرایط تبیین اهمیت انتخابات، خدمات و دستاوردهای انقلاب برای مردم است.

وی یادآور شد: امیدواریم همه اقشار مختلف مردم هشتم تیرماه با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، به نتیجه ای مطلوب برسند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در طول مدت انقلاب از لحاظ فضای خدماتی، برکات زیادی نصیب شده است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: در همه شرایط از جنگ گرفته تا شرایط عادی، فرایند خدمات‌رسانی به مردم تعطیل نشده است چراکه این حکومت بر گرفته از دین و مبانی اسلام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه