English

استاندار کردستان:

مردم کردستان انتظارات بزرگی از دولت چهاردهم دارند

استاندار کردستان گفت: مردم کردستان کاملا مطالبه گرانه در انتخابات شرکت کرده و انتظارات بزرگی از دولت چهاردهم دارند.

مردم کردستان انتظارات بزرگی از دولت چهاردهم دارند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی کوشا در همایش حماسه جمهور در صدا و سیمای مرکز کردستان، گفت: اگر فردی گذشته را به درستی تحلیل نکند، در آینده نقشی نخواهد داشت و مجبور به واگذاری عرصه است.

وی اظهار کرد: امروز بعد از رئیس جمهور شهید و محبوب، شرایط خاصی داریم که انتخاب تکلیف و وظیفه و عمل به آن، باید دارای دقت ویژه باشد.

استاندار کردستان افزود: با توجه به شرایط منطقه و دنیا، نقش جمهوری اسلامی در تحولات ترکیب قدرت در منطقه نقشی بی بدیل بوده و برای همین تشخیص درست مسیر الزامی است.

زارعی کوشا به رقابت انتخاباتی شکل گرفته اشاره کرد و ادامه داد: در فاصله ۲ روز مانده تا انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، همه با همه قدرت و توان باید به وظیفه خود عمل کنند و تبیین ویژه این ضرورت الزامی است.

وی یادآور شد: از اهداف و تلاش های ویژه ما در دوره ۳۱ ماهه خدمت، این بود که تلاش کردیم تا انگاره های ناصواب، برداشت های ناقص و نگاه نادرست نسیت به مردم کردستان را اصلاح کنیم که در بسیاری از موارد موفق بودیم.

استاندار کردستان به استقبال بی نظیر مردم کردستان از رئیس جمهور شهید در سال گذشته اشاره کرد و بیان کرد: این استقبال در زدودن ذهنیت های غلط از کردستان بسیار موثر بود و توانست توصیف رسانه های بیگانه را نقش بر آب کند.

زارعی کوشا گفت: کردستان در زمینه های سیاسی، اجتماعی و امنیتی منحصر به فرد است که حتی در استان های همجوار نیز این ویژگی ها دیده نمی شود.

وی حضور و مشارکت حداکثری و رشد رقم انتخابات را تسهیل گر زدودن انگاره های غلط از کردستان برشمرد و افزود: باید با هنر رسانه، بر سحر و جادوی رسانه های معاند فایق بیاییم که در صدد دلسردی مردم و سوق دادن مطالبات آنان به سمت مطالبات ناصحیح هستند.

استاندار کردستان اظهار کرد: مردم کردستان کاملا مطالبه گرانه در انتخابات شرکت کرده و انتظارات بزرگی از دولت چهاردهم دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه