English

استاندار استان کردستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند زمینه رشد و تعالی استان را مهیا کند

استاندار کردستان با حضور در شعبه اخذ رای، رای خود را به صندوق انداخت و مردم را به حضور حماسی در این دوره از انتخابات در راستای دستیابی به رشد و توسعه افزون برای استان، دعوت کرد.

مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند زمینه رشد و تعالی استان را مهیا کند
به گزارش خبرنگار کردستان خبرگزاری موج

، اسماعیل زارعی‌کوشا در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی مسجد جامع سنندج با بیان اینکه اهمیت مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری برای همه مردم بسیار روشن است، اظهار داشت: انتخابات و مشارکت در انتخابات نماد تعیین سرنوشت جامعه و کشور به دست خود مردم است.

وی با بیان اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری و دموکراسی است، گفت: همه جهانیان امروز چشم‌شان به انتخابات ریاست جمهوری ایران است و میزان حضور و نوع انتخاب را بررسی و تحلیل خواهند کرد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری امکان پیگیری منافع ملی در عرصه بین‌المللی فراهم و تقویت می‌کند، تصریح کرد: همچنین این حضور در بعد داخلی نیز برای دولت جدید، یک پیشتوانه مردمی و بسیار اهمیت خواهد داشت که بتوانند امورات داخلی کشور را دنبال و پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در حاشیه برگزاری مراسم انتخابات  گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، آنچه باعث آبروی کشور و نظام است، مشارکت بیشتر و آمدن پای صندوق‌های رأی است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح امروز جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، این یکی از استثنایی‌ترین روزهای انتخابات در کل دوران ۴۵ساله انقلاب اسلامی است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: مردم با رأی خود در تعیین سرنوشت کشور مشارکت می‌کنند و با انتخاب درست آینده چهار ساله خود و کشور را رقم می‌‌زنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه