English

فرماندە سپاە بیت المقدس استان کردستان:

مردم در خط مقدم پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی هستند

فرماندە سپاە بیت المقدس استان کردستان گفت: تاریخ انقلاب اسلامی ما نشان دادە که در هر کجا انقلاب ما نیازمند پاسداری و صیانت بودە است مردم در خط مقدم حاضر شدە اند.

مردم در خط مقدم پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی هستند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، سردار امان الله گشتاسبی با حضور در مسجد جامع سنندج رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کردستانی ها با حضور در انتخابات در این صحنە سیاسی نقش آفرینی کنند، گفت: خدا را شاکریم که این آمادگی و حمایت ملت از انقلاب اسلامی همچنان ساری و جاری است.

وی اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ما نشان دادە که در هر کجا انقلاب ما نیازمند پاسداری و صیانت بودە است مردم در خط مقدم حاضر شدە اند.

فرماندە سپاە بیت المقدس استان کردستان افزود: امروز تکلیف بسیار سنگینی بر دوش تک تک ما و مردم است که برای استقرار ثبات و امنیت کشور و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران پای صندوق های رای حاضر شویم.

سردار گشتاسبی ادامه داد: امروز روز بسیار حساس و سرنوشت سازی است و در هرکجای ایران هستیم و با هر شرایطی که برای ما آمادە است امروز نقش آفرینی کنیم.

وی یادآور شد: مردم غیور و دلاور استان کردستان در همه جای تاریخ ثابت کردە اند که در همه حال یار و همراە انقلاب خود هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه