English

مسئول پاویون پارک علم و فناوری کردستان:

۱۰ شرکت دانش بنیان کردستان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ حضور دارند

مسئول پاویون پارک علم و فناوری کردستان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳، گفت: ۱۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور تحت پوشش پارک، در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ حضور دارند.

10 شرکت دانش بنیان کردستان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ حضور دارند
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، جمال افضلی گفت: نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» روز شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

وی افزود: پاویون پارک علم و فناوری کردستان با حضور ۱۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور در مساحت ۷۷ مترمربع در سالن پنج برپاست و شرکت های دانش بنیان و فناور منتخب، آخرین دستاوردهای خود را در حوزه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک به نمایش گذاشته اند.

مسئول پاویون پارک علم و فناوری کردستان در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰، اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور «ذهن ابزارگستر رهاور غرب، صنعت توزین ژوانگه اورامان، ایده پرداز به نوبه، ژینا ویرا آرای نو، آماتیس دنیای هنر، گشت سلامت نیشتمان، آفاق تجارت سیر کاژین، بیرا تجارت آتی و فرا پیوند کردستان» از پارک علم و فناوری کردستان در این نمایشگاه حضور دارند.

افضلی ادامه داد: در این نمایشگاه مجموعه های استارتاپی و شرکت های فعال در این حوزه در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت تا به رشد اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه