English

استاندار کردستان:

حضور مردم در انتخابات افزایش داشته است

مشارکت مردم استان کردستان در شعبات اخذ رأی، نسبت به دوره قبل بهتر و بیشتر به چشم میخورد .

حضور مردم در انتخابات افزایش داشته است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اسماعیل زارعی‌کوشا در حاشیه حضور در شعب اخذ رأی مسجد جامع سنندج درباره اهمیت و میزان مشارکت مردم در انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه مشارکت مردم در شعبات اخذ رأی، نسبت به دوره قبل بهتر است و امیدواریم که این روال استمرار داشته باشد و شاهد مشارکت بالا در این دوره از انتخابات باشیم.

وی مشارکت مردم در انتخابات را مهم دانست و گفت: این انتخابات برای انتخاب فردی است که به نمایندگی از ملت ایران در مجامع و عرصه بین‌المللی و داخل کشور نمایندگی و امورات را پیگیری کند، بیشترین مسئولیت اجرایی برعهده رئیس‌جمهور است و قطعاً مشارکت مردمی می‌تواند پشتوانه مردمی برای فرد منتخب باشد.

استاندار کردستان تصریح کرد: مشارکت مردم در انتخابات انگیزه‌ای برای دولت‌ها خواهد بود، وقتی دولت رأی قاطع گسترده مردمی داشته باشد می‌توانند بهتر از همیشه اهداف و امورات کشور را دنبال کنند و یک نوع دلگرمی است.

وی  افزود: حضور و مشارکت بالای مردم کردستان در انتخابات می‌تواند زمینه مطالبه‌گری و پیگیری امورات مردم را برای مسئولان فراهم و یقیناً باعث توسعه و پیشرفت و تقویت انگیزه مسئولان ملی جهت توجه بهتر به استان خواهد شد، بنابراین انتظار می‌رود که همه شرکت کنند.

زارعی‌کوشا بیان کرد: وقتی یک مسئول با پشتوانه رأی بالای مردمی را از مسئولان کشوری دنبال کند، با استقبال بهتری مواجه خواهد شد. به بخشداران و دهیاران نیز گفته‌ام که عدد مشارکت نقش مهمی در میزان اعتبارات اختصاص به روستاها و مناطق خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه