English

شهردار سنندج:

بستر صدور مجوز ساخت زمین‌های قولنامه ای فراهم شد

رفع مشکل و موانع سد راه صدور مجوز ساخت و ساز برای زمین‌های قولنامه‌ای راهکار اصلی مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز است انتظار داریم نمایندگان مردم در مجلس به این مسئله مهم به صورت ویژه ورود پیدا کنند.

بستر صدور مجوز ساخت زمین‌های قولنامه ای فراهم شد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، سید انور رشیدی، در دیدار با نماینده مردم شهرهای سنندج ، کامیاران، دیواندره و اعضای شورای شهر سنندج افزود: اصلاح قانون محدوده و حریم شهر سنندج را ضروری دانست و افزود: نواحی منفصل شهری همچون نایسر نیازمند بازنگری در تقسیمات کشوری و بازنگری قبل از موعد سرشماری هستند و این مهم می تواند در ارتقای شهر سنندج به کلان شهر کمک کند.

وی ادامه داد: ساخت و سازهای غیرمجاز از مشکلات و چالش‌های مهم و رو به رشد در شهر سنندج است و بهترین راهکار برای مقابله با این ساخت و سازها رفع مشکل زمین‌های قولنامه‌ای است، موضوعی که امیدواریم نمایندگان مجلس در قالب طرح مطرح و زمینه تحقق آن را فراهم آورند.

رشیدی  شهردار سنندج با بیان اینکه مصوبه واردات خودرو به شهرداری‌ها درهیأت دولت گرفته شده است، گفت: این مهم به خاطر اختلاف نظراتی که بین وزارت صمت و وزارت کشور وجود دارد اجرایی نشده است امیدواریم این مسئله توسط نمایندگان مجلس پیگیری شود.

وی به طلب شهرداری از ادارات مختلف استان هم گریزی زد و با گله‌مندی از عدم بازپرداخت این مطالبات از سوی آنها عنوان کرد: شهرداری ۵۰۰ میلیارد تومان از دانشگاه علوم پزشکی طلب دارد و حکم قطعی یافته از سایر ادارات نیز بیش از ۲۴۰میلیارد تومان و به صورت غیرقطعی، ادارات حدود دو همت به شهرداری سنندج بدهکار هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه