English

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان:

جریمه ۷ میلیاردی متخلفان گوشت قرمز در کردستان

متخلفان فروش گوشت قرمز و قاچاق دام در کردستان ۷ میلیارد ریال جریمه شدند.

جریمه ۷ میلیاردی متخلفان گوشت قرمز در کردستان
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون متخلفان فروش گوشت قرمز و قاچاق دام زنده در استان بر اساس پرونده متشکه در شعب تعزیرات حکومتی، به 7 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

حسین رحیمیان گفت: قیمت های مختلفی با توجه به تنوع عرضه تولیدات دامی در سطح بازار وجود دارد و همین موضوع مردم را دچار سردرگمی کرده که باید تدبیری اتخاذ شود تا زمینه تخلف و سواستفاده برای افراد سودجو فراهم نشود.

وی اظهار کرد: ایجاد توازن بین تولید و توزیع نیاز به برنامه ریزی و نظارت دارد و ضروری است از مرحله تولید تا توزیع بر بازار گوشت قرمز نظارت داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان افزود: در همین راستا بازرسان تعزریات حکومتی استان چندین طرح نظارتی را در حوزه بازار گوشت انجام دادند که منجر به تشکیل 64 پرونده شد.

رحیمیان ادامه داد: شعبات رسیدگی به تخلفات صنفی و غیر صنفی تعزیرات حکومتی پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متهمان را به پرداخت یک میلیارد و 59 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کردند.

وی یادآور شد: همچنین در حوزه قاچاق دام زنده نیز 11 پرونده در تعزیرات حکومتی استان کردستان تشکیل شد که در مجموع متهمان به پرداخت 6 میلیارد و 46 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان بیان کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه 75 پرونده نظارتی و قاچاق در سطح استات تشکیل شده که منجر به جریمه 7 میلیارد و 105 میلیون ریالی متخلفان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه