English

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان:

توسعه گردشگری، نقش مهمی در رونق اشتغال‌زایی داشته است

آرمان وطن پرست گفت : توسعه گردشگری در کردستان با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در این راستا داریم می‌تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی داشته باشد.

توسعه گردشگری، نقش مهمی در رونق اشتغال‌زایی داشته است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، آرمان وطن‌دوست در  نشست کمیته فنی کارگروه تسهیلات طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان در سنندج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این اداره‌کل تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ورود به حوزه گردشگری است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاران استان کردستان با بیان اینکه تلاش ما رفع محرومیت و کمک به توسعه اشتغال پایدار روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته استان است، افزود: بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری استان نیازمند مشارکت همه‌جانبه بانک‌های عامل و تامین تسهیلات مورد نیاز برای سرمایه‌گذاران این حوزه است.

وطن‌دوست عنوان کرد: تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات حداکثری و توسعه زیرساخت‌های مناسب گردشگری، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی جوامع محلی در استان بیش از پیش فراهم شود.

وی اضافه کرد:‌ توسعه گردشگری در کردستان با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در این راستا داریم می‌تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی داشته باشد و همچنین رونق گردشگری استان نیازمند حمایت تمامی بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان از تاسیسات گردشگری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه