English

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان:

بستر سازی جاده ها برای تردد زائران اربعین انجام گرفته است

اقدامات زیرساختی لازم برای آماده سازی جاده ها و پارکینگ های شهرستان مریوان جهت تسهیل تردد زائران اربعین انجام گرفته است.

بستر سازی جاده ها برای تردد زائران اربعین انجام گرفته است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، کمال ایزدی اظهار کرد: در راستای ایجاد زیرساخت های اربعین، اقدامات آماده سازی هفت پارکینگ در شهرستان مریوان به این اداره واگذار شد که تیغه زنی، تسطیح و رگلاژ آن به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان اضافه کرد: این هفت پارکینگ با مساحت با ۲۱۹ هزار و ۶۷۰ متر مربع، ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار و ۶۰۰ خودرو را دارد.وی تاکید کرد: در راستای ایجاد زیرساخت ها، شن ریزی، تسطیح و تراکم محل استقرار بیمارستان سیار و موکب های داخل پایانه مرز به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع نیز انجام گرفته است.

ایزدی، از انجام ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت در محور های سروآباد_ مریوان_ مرز باشماق خبر داد و افزود: ۴۰۰ تابلو و علایم در این محور ها احداث و ۲۵۰ تابلو نیز تعمیر و بازسازی شد.سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مریوان با اشاره به تعریض مسیر جاده مریوان- مرز باشماق و احداث باند کندرو به طول ۱.۳ کیلومتر، گفت: ایمن سازی ۴ تقاطع و ۲ قوس خطرناک، تیغه زنی، شانه سازی و ایجاد هره خاکی در محور های اصلی از دیگر اقدامات انجام گرفته در راستای تسهیل تردد زائران بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه