English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان:

تسریع در آغاز عملیات پروژه های عمرانی تاکید می شود

اکبر محمدی گفت: با توجه به سردسیر بودن استان کردستان لازم است روند اجرایی پروژه های عمرانی با سرعت عمل بالا و بهره گیری از شریط مناسب جوی در شش ماهه اول سال پیگیری و اجرایی گردد که این سازمان با جدیت تمام بر روند اجرای پروژه های عمرانی نظارت خواهد کرد .

تسریع در آغاز عملیات پروژه های عمرانی تاکید می شود
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، اکبر محمدی شنبه 13 مرداد ماه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان سقز که با حضور محسن بیگلری نماینده مردم شریف شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد بیان داشت : مدیران دستگاه های اجرایی باید نسبت به عمل به تعهدات خود اهتمام کافی را داشته و با توزیع مناسبت اعتبارات زمینه لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام را فراهم نمایند . 

محمدی ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه بیش از پیش شهرستان سقز به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان از نظر جمعیتی را از دیگر اولویت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان برشمرد و افزود : اجرای طرح های آب رسانی به روستاهای دارای تنش آبی ، توسعه راه های روستایی ، کاهش زمان اجرای پروژه های عمرانی و تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرستان سقز از جمله دغدغه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در شهرستان سقز است که لازم است با برنامه ریزی مناسب و توزیع اعتبارات به صورت بهینه چالش های موجود مرتفع شود. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر استفاده بهینه و کارشناسی شده از اعتبارات در اختیار استان گفت : شناسایی اولویت ها و نیازهای اساسی شهرستان با نگاه کارشناسی و توجه به تکمیل پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی می تواند زمینه توسعه شهرستان سقز را فراهم آورد که لازم است برنامه ریزی دقیق در این زمینه صورت گیرد .

در پایان محمدی ابراز امیدواری کرد با تعامل وهمکاری کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط شاهد افزایش خدمات رسانی به مردم شریف شهرستان سقز باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه