English

مدیرکل زندان‌های کردستان:

مدیریت زندان نوعی مدیریت بحران است

آیین تکریم و معارفه رئیس اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مدیریت زندان نوعی مدیریت بحران است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، طی مراسمی که در فرمانداری شهرستان کامیاران و با حضور مدیرکل زندان‌های استان، دادستان کامیاران، فرماندار کامیاران و اعضای شورای اداری این شهرستان و همچنین جمعی از روسای ادارات ستادی اداره کل زندان‌های کردستان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات طیب نادری، رئیس سابق اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی کامیاران، طی حکمی از سوی مدیرکل زندان‌های استان، حمید رستمی به‌عنوان سرپرست جدید این مجموعه اصلاحی و تربیتی معرفی شد و آغاز به کار کرد. 

ثقفی‌نیا، سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران در این مراسم با تقدیر و تشکر از زحمات رئیس سابق اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی کامیاران گفت: خدمت به مردم بالاخص اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و هست. در این راستا شواهد حاکی از آن است که نیل به منویات معظم له در مجموعه اردوگاه کامیاران محقق شده است. 

محمدی، مدیرکل زندان‌های کردستان نیز در ابتدای سخنانش ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: ان‌شاالله با تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سایر دستگاه‌های امنیتی، پاسخ کوبنده‌ای به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست داده خواهد شد. 

محمدی در ادامه، مدیریت زندان را نوعی مدیریت بحران قلمداد  و در این‌باره اظهار کرد: زندان جامعه‌ای کوچک، اما با نیازمندی‌های جوامع بزرگ‌تر همچون شهرهاست و بخش عظیمی از مشکلات و آسیب‌هایی که در جوامع بزرگ‌تر مشاهده می‌شود در زندان‌ها نیز کاملا مشهود است. 

مدیرکل زندان‌های کردستان حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی زندانیان را از اولویت‌های سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور دانست و افزود: در بدو ورود هر فرد به زندان، مسئولان زندان بدون توجه به نوع تخلف و جرم صورت گرفته از سوی وی، تمام تلاش خود را در جهت اصلاح و بازاجتماعی کردن او به کار می‌گیرند.

این مقام ارشد زندان‌های استان در پایان سخنان خود تعامل و همکاری میان دستگاه‌های اجرایی در کردستان را بی‌نظیر دانست و گفت: امیدواریم در سایه همراهی و همدلی مسئولان استان بتوانیم گام‌های ارزنده‌ای در راستای اصلاح و تربیت زندانیان این قشر آسیب‌پذیر جامعه برداریم؛ چراکه عواید آن قطعا متوجه کل جامعه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه