English

رئیس کل دادگستری استان کردستان خبر داد:

اجرای مستمر بازدیدهای هفتگی قضات از ندامتگاههای استان

رئیس کل دادگستری استان کردستان به منظور رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان و در راستای سیاست‌های کلان و برنامه عملیاتی قوه قضاییه بصورت سرزده و در معیت معاون قضایی و دبیر ستاد ساماندهی زندانیان استان ، رئیس دادگستری و دادستان قروه و تعدادی از قضات دادگستری این شهرستان ، در ندامتگاه شهرستان قروه حضور یافت.

اجرای مستمر بازدیدهای هفتگی قضات از ندامتگاههای استان
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت الاسلام والمسلمین حسینی در این بازدید ضمن بررسی وضعیت زندان شهرستان قروه با بیش از 85 نفر از زندانیان این شهرستان بصورت چهره به چهره دیدار کرد و ضمن بررسی درخواست های آنان، دستورات لازم را صادرکرد. 

وی در حاشیه این بازدید که بیش از 3 ساعت به طول انجامید ، اظهار داشت : در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه و مصوبات کمیته کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی به وضعیت زندانیان استان،  برنامه بازدید‌های هفتگی قضات از ندامتگاه‌های استان تدوین شده و بصورت مستمر در حوزه های قضایی استان در حال اجراست. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان در ادامه حضور در ندامتگاه قروه ، از کارگاه‌های تولیدی واقع در این مجموعه بازدید به‌عمل آورد و با مددجویان شاغل در این کارگاه‌ها گفتگو کرد. 

حجت الاسلام حسینی در جریان این بازدید، میزان رضایت مددجویان از درآمد‌های حاصل از اشتغال در ندامتگاه را مورد بررسی و پرسش قرار داد که مددجویان با اشاره به یادگیری مشاغل و استفاده از فرصت ایجاد شده در شرایط زندان، دریافت دستمزد را بر اساس میزان تحویل کار‌های انجام شده، مطلوب توصیف کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه