English

ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان:

محفوظ ماندن آثار تاریخی با همکاری نهادهای انتظامی میسر میگردد

حفاظت و نگهداری از آثار تاریخی و فرهنگی کردستان با همکاری نهادهای انتظامی و یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان میسر می‌شود.

محفوظ ماندن آثار تاریخی با همکاری نهادهای انتظامی میسر میگردد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، منصور مهرزاد روز پنجشنبه در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان و تقدیر از همکاری و تعامل آن‌ها با یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان اظهار کرد: کردستان دارای اماکن و ابنیه‌های تاریخی متعددی است که در نگهداری و حفاظت از آن‌ها مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌ها لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه در این راستا نیروی انتظامی همواره همکاری‌های موثر و مستمری داشته است، افزود: فرماندهی انتظامی استان توانسته است در سال‌های اخیر برخوردهای جدی با متخلفین داشته باشد و علاوه بر کشف و ضبط آثار تاریخی، پرونده‌های قضایی برای متخلفین نیز تشکیل شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، هدف از این نشست را تقویت تعاملات و همراهی و همکاری فرماندهی انتظامی اعلام کرد و گفت: همکاری و پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی و پیگیری‌های یگان حفاظت، در راستای مقابله با خرید و فروش اموال و اقدامات مجرمانه در زمینه قاچاق اموال تاریخی‌ فرهنگی قابل توجه است.

وی یادآور شد: یگان حفاظت میراث‌فرهنگی کردستان در راستای حفاظت و صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی کارنامه ارزنده‌ای داشته است که این مهم نتیجه تلاش‌های ارزنده دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی استان، مقام قضایی و دوستداران میراث‌فرهنگی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه