English

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت:

پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات چهار مرکز روستایی بیجار ارتقا یافت

پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات چهار مرکز روستایی شهرستان بیجار با هدف بهبود کیفیت و عملکرد سرویس های مبتنی بر دیتا، ۲۰۰ درصد ارتقا یافت.

پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات چهار مرکز روستایی بیجار ارتقا یافت
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، آزاد حکمت عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توسعه و تقویت پهنای باند اینترنت مخابرات، شرایط دسترسی سریعتر مشتریان به محتواهای موجود در فضای مجازی، کاهش ترافیک، بهبود کیفیت و افزایش سرعت در انتقال داده‌ها را فراهم می سازد.

وی افزود: پهنای باند اینترنت در روستاهای خورخوره، سیدان، زاغه فولاد و شرکت راه آهن اسفنجی از توابع شهرستان بیجار با انجام پروژه های زیرساختی و توسعه ای از ۳۵ مگابایت به ۱۰۰ مگابایت معادل ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ادامه داد: با اجرا و تحقق پروژه‌های مخابراتی در حوزه انتقال، زیرساخت‌های لازم برای ارتقای کسب و کارهای آنلاین و بومی، آموزش، بهداشت و فرهنگی در نقاط روستایی فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه و ایجاد زیرساخت‌های دیتا در نقاط روستایی می‌تواند از پدیده اجتماعی مهاجرت به شهرها جلوگیری کند، گفت: مخابرات منطقه کردستان در کنار وظایف اصلی خود به برنامه مسئولیت‌های اجتماعی در این حوزه توجه و نگاه ویژه ای دارد و برای تحقق این مهم گام های بلندی برداشته است.

حکمت با اشاره به نیاز روزافزون مردم به سرویس های مبتنی بر دیتا، بیان کرد: با ایجاد زیرساخت های لازم در حال حاضر ۴۹ روستا در شهرستان بیجار تحت پوشش اینترنت پرسرعت مخابرات هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه