English

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

تبیین با قید فوریت در عرصه رسانه ضرورت دارد

اکنون در عرصه رسانه تبیین با قید فوریت ضرورت دارد چرا که هر جا جهل و عدم اطلاع‌رسانی واقعیت وجود داشته باشد، بستری برای مانور دشمن خواهد بود.

تبیین با قید فوریت در عرصه رسانه ضرورت دارد
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، حجت‌الاسلام والمسلمین طه توکلی دوشنبه  در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از خبرنگاران به عنوان وجدان‌های بیدار جامعه و دغدغه‌مند حقایق نام برد.

وی شهادت 165 خبرنگار در غزه در طول چند ماه اخیر را بیانگر مظلومیت این قشر زحمتکش خواند و گفت: خبرنگاران همواره رویدادها و حوادث را ثبت و ضبط می‌کنند تا برای آیندگان منشاء خیر و آبادانی باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: ادعای امپراطوری رسانه دشمن گوش فلک را کر کرده و از کاه کوه می‌سازند، جای حق و باطل را جابه‌جا می‌کنند، بیان و تبیین این واقعیات رسالت رسانه است.

به گفته وی، ملاک برجسته شدن یک خبر از حوزه رسانه در استان کردستان که دشمنان همواره چشم طمع به آن داشته، باید جامع و تاثیرگذار باشد.

وی افزود: پیام‌رسانی و اطلاع‌رسانی و افکار عمومی دنیا را مجاب کردن، ماموریت اصلی رسانه و اهالی خبر است و به همین خاطر 165 شهید خبرنگار در غزه که می‌خواستند واقعیت میدانی را به افکار عمومی جهانیان برسانند و در این راه جان شریف خود را فدا می کنند.وی تصریح کرد: اسرائیل در اوج مظلومیت و محدودیت و محرومیت مردمی را که به یک مدرسه پناه می‌برند ناجوانمردانه می‌کوبند و به خاک و خون می‌کشند.

وی با بیان اینکه در حوزه خبر رسانه‌ها به سرعت نور عمل کنند و عقب نمانند، گفت: از خبرنگاران انتظار و توقع داریم به عنوان کسانی که دل در اعتلای نظام دارند یک قدم جلوی همه کسانی باشند که عقیده‌ای ندارند.توکلی اضافه کرد: در حوزه آیه‌های تمدن در این استان ظرفیت کم نداریم در این حوزه می‌توانیم کارهای بزرگ انجام و شاهکار کنیم و برای رسانه‌های کشوری تولید محتوا و خبر کنیم.وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی در مورد حوادث که باعث آگاهی‌بخشی می‌شود باید جلودار باشند، گفت: در حوزه محرومیت‌زدایی اقتصاد مقاومتی تامین جهیزیه، آبرسانی و غیره سپاه و بسیج فعالیت و پیوست دارند این مسائل اطلاع رسانی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کردستان با بیان اینکه ما در سپاه جان فدای ملت هستیم و خط و مش سیاسی و حزبی نداریم، تاکید کرد:  در عرصه خبررسانی اقدامات و دستاوردهای انقلاب را با افتخار، شجاعت و صداقت بیان کنیم و از فضاسازی دشمن نترسیم. البته در انعکاس خبری در کنار رعایت چارچوب‌ها، قابلیت‌های حرفه‌ای لحاظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر